Castiga doua seturi de lenjerie intima Charlott’!

Stim cu totii timiditatea, obrajii imbujorati si privirea atintita in podea cand intram intr-un boutique cautand lenjerie intima! Insa Charlott’ Lingerie te invita la un altfel de shopping! Consiliera Charlott’ vine acasă la gazda ce a organizat un „jour de dame“ ÅŸi prezintă invitatelor colecÅ£ia. Produsele de lenjerie pot fi studiate ÅŸi probate în voie, într-o atmosferă plăcută, prietenoasă, fără a exista presiunea cabinei de probă sau nemulÅ£umirea vânzătoarelor.

Citeste si:  Castiga una din cele TREI TABLETE!

Flu.ro si Charlott’ Lingerie iti ofera doua seturi de lenjerie intima. Pentru a castiga, intra pe www.Charlott.ro si apoi spune-ne pe forumul Flu :

Care este parerea ta despre metoda Charlott’ de a promova lenjeria intima?

Cele mai directe 2 raspunsuri voi fi premiate. Cele doua seturi sunt marimea M (sutien 80 B, slip 40/42).

Citeste si:  Power Plate te vrea in forma!

Concursul se desfasoara in perioada 8 iulie – 6 august 2009, iar castigatoarele vor fi anuntate pe data de 7 august 2009.

Cele doua castigatoare sunt Mamamia1 – Mirabela Nichitean si pepy-61 – Marina Camelia Radut.

Despre Charlott’ Lingerie
Charlott’ Lingerie este nr. 1 in vanzarile directe pe piata de lenjerie intima din Franta, situandu-se, in acelasi timp, pe locul 3 in topul celor mai performante companii private din aceasta tara. Astfel, firma ofera nu numai produse deosebite, de o calitate exceptionala, dar si o metoda originala de a vinde, venind direct in intampinarea clientelor, exclusiv prin intermediul consultantelor Charlott’. Cu o calitate premium evidentiata prin materiale, cusaturi, accesorii si imaginatia designerilor francezi, produsele Charlott’ sunt la nivelul unor renumite branduri internationale.

Citeste si:  Editura Nemira premiaza blogul lunii!

charlott


61 Comentarii
  1. produsele sunt bine prezentate si sunt sigura ca orice femeie care se respecta ar dori sa cumpere , pozele sunt suficient de mari , produsele se vad bine . Sunt incantata si de cele barbatesti , sunt calitative , sun prezentate la fel de bine ca si cele de dama. In concluzie nu mai au nevoie de nici o prezentare , sunt prezentate foarte bine

  2. ce pot sa zic ceea ce folosim ne defineste arata cine suntem si cat ne respectam .sunt produse de o calitate excelenta.sincer sunt superbe si nu mai e nimica de zis.au un design excelent si ce pot sa zic orice femeie se simte sexy ,placuta,admirata si isi doreste tot mai mult.e super ideea cu castigul!

  3. Acest tip de abordare demonstreaza respectul acordat clientelor, atentia la detalii. Este un mod original de prezentare a articolelor de lenjerie, intr-un cadru confortabil, intim, intre prietene.

  4. voi incepe cu o scurta poveste.. a fost o data o \\\”ea\\\” care se pregatea sa plece intr-o tara exotica ai carei barbati sunt considerati (pe buna dreptate) cei mai frumosi si pasionali din lumea asta,… este vacanta vietii sale, este un vis…. cum e si firesc, ar vrea sa fie admirata si dorita… uneori i se pare ca este un fel de Cenusareasa…. care isi doreste atat de mult sa mearga la bal.. dar nu are rochia potrivita… stie ca daca ar merge in \\\”zdrente\\\” poate ca printul nu o va remarca…. asa ca, se vede nevoita sa strabata magazin dupa magazin, raion dupa raion in cautarea acelor \\\”arme\\\” care sa o faca irezistibila… dar vrea ceva deosebit.. elegant, cu bun gust, poate si putin de dantela, combinatii si accesorii ingenioase… dar si foarte confortabil…. si-ar dori macar un babydoll… iar seturi de lenjerie intima cat de multe isi poate permite sa cumpere… uneori insa, in timp ce studiaza oferta dintr-un butique sau altul… vede trecatori oprindu-se si, sub pretext ca studiaza ceea ce este in vitrina, urmaresc curiosi sa vada cam ce isi alege ea… si ea pleaca repede, fara a mai cumpara nimic… categoric, uneori te poti simti putin stanjenita intr-un magazin de lenjerie intima… si asta din cauza unora care nu inteleg sa respecte intimitatea celor din jur….

    ati ghicit… \\\”Cenusareasa\\\” din poveste sunt eu… pe zi ce trece sunt tot mai aproape de plecare si inca nu am toate \\\”armele\\\” de care am nevoie… maine, drumurile incep din nou.. maine ar trebui sa cumpar ceva… poate ca o voi face in pripa… poate ca o data ajunsa acasa.. voi constata ca nu e exact ceea ce-mi doream…

    de aceea aceasta idee de promovare si vanzare a lenjeriei intime propusa de Charlott\\\’ Lingerie mi se pare perfecta si foarte ingenioasa.

    ma si vad proband set dupa set… si chiar daca imi voi dori ceva care ma fac sa ma simt puternica si irezistibila, si chiar daca in acel moment poate ca nu imi voi permite sa cumpar… doar prin simplu fapt de a proba produse sexy, voi intra in armonie cu ideea ca \\\”sunt frumoasa, sunt sexy\\\”… si daca eu ma voi simti asa.. cu siguranta o vor simti si cei din jur… iar atunci cand totul e in armonie… lucrurile se vor schimba.. si dorinta va deveni realitate…

  5. produsele sunt bine prezentate si sunt sigura ca orice femeie care se respecta ar dori sa cumpere ,
    pozele sunt suficient de mari , produsele se vad bine . Sunt incantata si de cele barbatesti ,
    sunt calitative , sun prezentate la fel de bine ca si cele de dama. In concluzie nu mai au nevoie
    de nici o prezentare , sunt prezentate foarte bine
    Acest tip de abordare demonstreaza respectul acordat clientelor, atentia la detalii. Este un mod
    original de prezentare a articolelor de lenjerie, intr-un cadru confortabil, intim, intre prietene.

  6. nu vreau sa filozofez prrea mult asa ca ceea ce pot spune e ca sunt prea tari si ca aceste costume au puterea de a ma scoate din infibitia mea intima tinetio tot asa cu modelele de lenjerie intima si ve-ti face minuni

  7. moadul de prezentare este original si scoate in valoare tot cei mai sexy la femeia care l poarta.multe femei cand merg la cumparaturi si vrea sa si cumpere un set de lenjerie Carlott se gandesc cum a fost prezentat piesele respective si vor si ele sa arate tot atat de bine pt ase simti bine si sexy.o prezentare originala si sexy intodeauna atrag femeile…

  8. Este o idee foarte bună,este indicat ca să-şi facă produsele cunoscute. Sunt prezentate foarte bine pe site, este uşor de navigat, sunt produse de calitate, la un preţ bun. Felicitări pentru produse şi pentru site.

  9. Provocator si inspirat stilul de prezentare. Imi place forta si siguranta care exulta din imagini. Sigur aceste costume se potrivesc unor oameni activi, gata sa-si traiasca cu placere viata.

  10. SEXY..pune femeia in evidenta!orice femeie care ar purta o asemnea lnjerie s-ar simti bine in pielea ei,puternica si mai increzatoare in fortele proprii…si cine ar putea rezista unei asemenea frumuseti?

  11. o lenjerie care te faci sa te simti mereu sexy si provocatoare:X:X

    adorabila:X:X

    charlott\\\\\\\’ promoveaza e o lenjerie de vis,plina de stil si eleganta.

    o femeie care poarta charlott \\\\\\\’ este femeia perfecta care stie sa si atraga partenerul si sa l ademeneasca.

    CHARLOTT\\\’ abordeaza un stil de promovare profesionist iar lenjeria de calitate si eleganta te face sa devii shopahoolic,mai bine zis charlott\\\’ ahoolic:D

  12. Femeile au firi foarte diferite , totusi se aseamana foarte mult prin faptul ca vor sa fie atragatoare, provocatoare…cat mai sexy.
    Lenjeriile Charlott\’ reusesc sa le faca pe femei sigure pe ele, sa le apropie prin feminitate si sa le faca puternicA precum leoiacele (depinde de imprejurare).

  13. De cateva ori am avut ghinionul , ca in public sa se desfaca una din bretelutele verticale ale sutienului , foarte jenant , chiar daca sutienul nu era din cele ieftine , se pare ca nici de foarte buna calitate. Cand cumpar un sutien , vanzatoarea nu-mi poate oferi foarte multe detalii despre produsul respectiv, doar ca il vad, probez , il cumpar, dar fara prea multe amanunte
    Acest mod original de prezentare arata in primul rand atentia si interesul oferit clientilor. Posibilitatea probarii produselor intr-o atmosfera relaxata ,in care sa nu te stresezi asteptand la rand de obicei minute bune la cabina de proba , obtinerea informatiilor despre fiecare produs in parte , posibilitatea de a alege dintr-o gama variata de culori , modele ,imprimeuri deosebite, de foarte buna calitate ,in orice moment al zilei , toate insotite de sfaturi profesionale in alegerea modelelor potrivite , ofera clientilor o solutie optima pentru achizitionarea produselor , la standardele cele mai inalte.

  14. Metoda aceasta de promovare este atragatoare pentru toate fetele, indiferent de gusturi, varsta, inaltime, greutate. Este o idee foarte practica.

  15. EXCELENTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  16. Lenjeria Charlott te face sa arati feminina, sexy, frumoasa, deosebita, eleganta. Imi place metoda de promovare, este foarte atractiva si foarte comoda pentru clienti.

  17. Metoda de promovare este bine gandita, cu impact emotional instantaneu, recunosc! … insa nu mi se pare suficient de… zgomotoasa! 🙂

    Sugerez diversificarea acesteia pentru aparitia unor efecte vizibile imediate (ma refer aici la utilizarea mult mai multor modalitati de promovare, fie ele platite, fie gratuite >> pentru ca produsele sa fie cunoscute de publicul tinta …daca pot spune asfel).

    De asemenea, facand abstractie de sugestia de mai sus, nu pot sa nu fac referire la lenjeria in sine pe care o descriu ca fiind simply: stylish & sexy!!

  18. sunt prezentate foarte bine….dar d avut poate avea doar cei cu bani..yo nu am asemenea posibilitati asa k…doar raman la stadiul d admirare si sa visez la ele.imi plac la nebunie..

  19. Mi se pare o abordare pe cat de inedita, pe atat de interesanta si cred ca va avea succes. Una este sa te duci intr-un magazin si sa tot intri si sa iesi din cabina de proba sau sa ,,urli´´dupa vanzatoare sa vina sa te ajute, si altceva este sa fii acasa, intr-o atmosfera relaxata, sa probezi in voie cate modele vrei.

  20. de multe ori cand plecam la cumparaturi ne-am lua toate prietenele cu noi, toate cunostiintele pentru a cere cat mai multe pareri, insa e jenent sa intri intr-un magazin, sa probezi cat mai multe marimi si modele sa ceri sute de pareri si poate sa realizezi ca totusi nu te incanta nimic, dar sa cumperi totusi ceva de rusinea vanzatoarei care se uita cu coltul ochiului si bate din picior.mai ales ca pentru o fata cea mai importanta e lenjeria intima, care trebuie sa se asorteze, sa se aseze perfect, ca orice miscare ar face sau orice haina ar imbraca sa se simta perfect, sa-i dea incredere ca arata exact cum isi doreste, sa fie sigura ca nu i se desface breteaua de la sutien, sau nu ii ies sarmele, pe scurt sa stie ca atrage toate privirile dar sa nu se simta dezbracata. Imi place mult lenjeria Charlott, e exact ceea ce are nevoie o femeie, o lenjerie foarte sexy, care atrage toate privirile prin senzualitatea ei, insa lasa mereu ceva de descoperit. mi-ar face mare placere sa am ocazia sa le probez, cred ca prin aceasta metoda fiecare femeie o sa fie multumita de alegerea facuta, iar din perspectiva firmei cred ca o sa castige multi clienti, deoarece la o asemenea prezentare o sa participe probabil si persoane care nu ar fi dorit neaparat sa isi cumpere in viitorul apropiat o lenjerie intima, dar avand ocazia probabil o sa o faca, iar daca produsele sunt de calitate mai mult ca sigur ca o sa ramana fidel firmei.

  21. pai cand vad cum arata pe tipa, atunci cand deschid site-ul , zic de ce sa nu incerc,,,poate si pe mine va veni asa de bine,,,chiar daca nu arat,,,:p…e super ok metoda de promovare,,,vezi bunaciunea d emanechin, vezi lenjeria,,,si urmatorul pas e sa te imaginezi pe tine cum ai arata…deci o cumperi clar

  22. te duci intr un magazin si vrei sa iti cumperi lenjerie intima.mmm aglomeratie , cabine de proba ocupate , tu putin stresata de la servici….intr un final renunti si poate treci maine.eu zic ca este super ok asa ai ocazia sa probezi ce vrei intr un mediu relaxant si te poti consulta cu o persoana competenta care te poate ajuta in a face alegerea corecta. este ok si chiar ideal

  23. personal…nu mi au placut niciodata astfel de promovari.am fost o singura data la o astfel de\\\” intalnire\\\”, de promovare de produse, dar a fost si ultima data pentru ca nu mi a placut.dar sa mai fie si de lenjerie intima….sincer nu m as simti in largul meu. prefer sa merg intr un magazin cu iubitul meu si sa alegem impreuna…sunt cabine de proba si mi se pare ok…nu merg in fiecare zi sa mi cumpar lenjerie intima.alegem o zi in care suntem liberi si iesim la \\\”plimbare\\\”

  24. Eu una cred ca ar trebui facuta mult mai multa publicitate in ceea ce priveste acest tip de lenjerie. Eu una daca nu intram pe acest site nu aflam de ea!!!!
    Trebuie facuta publicitate mult mai multa! pt. ca noi femeile suntem foarte interesate de tot ceea ce inseamna lenjerie intima!

  25. este cea mai eficienta metoda de promovare!!!!
    astfel apar clientii care la rindul lor au prieteni carora le pot recomanda, si conform statisticilor un produs se cumpara din motiv ca a vazut o publicitate, ci din recomandari.
    deci cu cit mai multi consumatori – cu atit mai multi clienti noi – cu atit mai cunoscuta compania – cu atit mai mare succes !!!!!!!

  26. Superbe lenjerii! Produsele sunt bine prezentate, iar de modele nu mai zic…. orice femeie ar fi mandra sa le aibe 😀
    Consider ca ar trebui facuta mai multa publicitate in ceea ce priveste acest tip de lenjerie.

  27. ACEST TIP DE PROMOVARE ESTE O SUPER IDEE. FELICITARI PERSOANEI CARE A AVUT ACEASTA IDEE. CONSIDER CA S-AR PUTEA FACE MAI MULTA PROMOVARE ACESTEI LENJERII

  28. Ideea mi se pare foarte buna atata timp cat atentia este indreptata cu adevarat spre cliente, spre ce le avantajeaza(pt k sincer f putine sunt 100% perfecte) si nu spre profit. Eu una m-as simti foarte bine intr-o astfel de imprejurare.

  29. Cred k toate dintre noi ar spune lucruri kt mai bune,mai laudabile ,si asta pentru a castiga ….nu cred insa k toate parerile sunt sincere.Nu pot sa spun decat ca aceasta metoda este noua,diferita,ingenioasa.Prin aceasta tactica cred k ar cucerii multe femei si ar avea profit numai din simpla curiozitate a unei femei de a o testa,iar dak o femeie este multumita de un lucru nu va ezita sa-l incerce si a dua oara,a treia…etc.Cand este vorba de\\\”NOU\\\” …femeile sunt primele p acest loc,si sunt convinsa ca metoda Charlott\\\’ nu va da gres iar aceasta idee este una sclipitoare!!!***Mult succes!

  30. piese de lenjerie foarte sexy,indraznete chiar,un lucru foarte bun.imbracata cu astfel de lenjerie pot sa-mi surprind persoana iubita shi cu siguranta va remarca altceva nou shi nu va ramane indiferent.cu siguranta va fi o surpriza foarte placuta pentru el…..

  31. metoda Charlott\’ de a promova lenjeria…. Pozitie sexy pe canapea, respectiv spirjinta de avion, uitandu-se parca spre cineva… Culorile folosite sunt unele cat mai aprinse, care atrag atentia atat femeilor, cat si (mai ales) barbatilor. Contrastul folosit si lumina care pica numai pe corpul pe care parca este turnata lenjeria, deja pacaleste privitorul sa caute cu mare atentie detaliile lenjeriei, iar imaginatia ii zboara cat mai departe. La fel de atrase sunt si femeile, la vederea unor asemenea imagini. Se gandesc cum sa isi astepte sotul sau prietenul ( in cazul primei poze ), imbracate cat mai sexy pentru ei, numai ca se surprinde un extraordinar instantaneu in timp ce ele se gandesc si sunt surprinse pe canapeaua care parca le sustinea cu mare placere. In cea de-a soua poza deja devine un paradis al barbatilor. Ce barbat nu si-ar dori sa plece intr-o calatorie de afaceri alaturi de o femeie frumoasa, iar ei, parca purtand infra-rosii, zaresc lenjeria de un rosu aprins al partenerei de afaceri. Privirea sea sexy deja ii face sa zboare cu mult inainte ca avionul sa decoleze, iar afacerile devind deja doar un motiv de a-si petrece cat mai mult timp cu partenera de afaceri, prea-ocupata de aspectul sau fizic.
    culorile, lumina, ideile….ating realitatea, dar si imaginatia usor obscena a oricui, dar fara a intrece vreo masura sau a cadea deja in vreo extrema nedorita. Se pastreaza o pozitie artistica a modelelor, iar privirile lor arata ca, in scenariul pozat, ele se simt increzatoare in ele din cauza hainelor…

  32. e o metoda inovatiiva (cel putin in Romania), tocmai de asta are atat avantajul imens de a veni cu ceva nou si deci de a starni curiozitatea – si se stie ca femeile sunt cat se poate de curioase din fire, cat si dezavantajul ca, nefiind o metoda testata pe piata romaneasca, sa esueze. Ideea de a invita la un fel de five o\’clock tea niste prietene la o discutie relaxata despre lenjerie intima, discutie care mai mult ca sigur ca va degenera intr-una despre barbati, este in fond simpatica. Asadar va doresc tot succesul din lume!

  33. Metoda este cea mai buna:fete super sexy in lenjerii de toata spendoarea(o imagine care pun o femeie in dificultate si care nu se poate hotari ce sa aleaga),pur si simplu se vede adevarata calitate a produselor dar si profesionalismul de care dati dovada.Bravo!

  34. Nu știu dacă e cea mai bună metodă de promovare a lenjeriei intime deoarece, de ce să nu recunoaștem, nu toate arătăm ca niște fotomodele, iar fiecare dintre noi dorește să se simtă bine în momentul în care probează un articol de lenjerie.
    Intr-adevăr, modul de prezentare È™i de promovare este ceva nou pe piață, nimic de obiectat în acest sens, sper să aibă succes, dar ideea de a mă dezbrăca in faÈ›a prietenelor mele nu mi se pare una dintre cele mai bune. Da, participăm la petreceri împreună, ne distrăm, dar singurul unul dintre puÈ›inii oameni care mă vede în lenjerie este prietenul meu. VeÈ›i spune că \”uite-o È™i pe pudica asta, s-a trezit să-È™i dea cu părerea\”, dar cred că sunteti de acord cu mine că atunci când mergem la medic È™i trebuie să ne dezbrăcăm, ne simtim un pic stânjenite.
    Așadar, tuturor near plăcea să fim perfecte, să fim cele mai frumoase femei în lenjerie intimă, dar pentru asta avem nevoie de un cadru special și de nu foarte mulți ochi ațintiți asupra noastă.
    Repet, suntem femei normale, nu defilăm pe podiumuri de modă È™i nu vrem să trecem prin momente stânjenitoare 🙂

    Numai bine!

Lasă un răspuns la lory Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată.