Cum te motivezi sa faci sport I

Please select a featured image for your post

Nicio dieta nu va da rezultate extraordinare daca nu este combinata cu sport. Indiferent cat de mult ai slabi, corpul tau nu va arata asa cum iti doresti daca nu il tonifici prin sport. Din pacate insa, majoritatea femeilor prefera sa se abtina de la mancare decat sa faca sport, actiune pe cae o considera mult mai obisitoare si time-consuming. Ai fi socata de scuzele pe care femeile, incluvi tu sa eu, ar fi in stare sa le inventeze pentru a nu afce sport. Cea mai frecventa e �nu am timp�, desi e suficient un antrenament de 30 de minute pe zi, pe care le pierzi oricum la cafea, in pauzele de tigara sau urmatind un serial in reluare. Iata cateva din strategiile mpe care le poti folosi pentru a te motiva.

Aduna o gasca de sportivi. Sistemul de suport bazat pe familie si prieteni este cel care te va ajuta cu siguranta atunci cand nu ai chef de sport. sctivitatile facute in doi sau in grup sunt mult mai amuzante, iar o tura de jogging va fi cu mult mai amuzanta si mai putin perceputa ca o corvoada daca ai alaturi o prietena buna. Pune-ti in fiecare zi o alarma pe telefon, acre sa iti aminteasca de intalnirea pe care o ai la sala sau in parc si cu siguranta vei face mai mult sport, pentru ca nu vrei sa ii dezamagesti pe cei dragi, pe care i-ai convocat deja la miscare.

Citeste si:  Sfaturi generale decorare casa

Lasa-te motivata de muzica. Nu-i asa ca indiferent cat de obosita ai fi, o muzica ritmata te face sa te ridici in picioare sau macar sa bati ritmul cu degetul? De aceea, de fiecare data cand simti ca nu ai chef s aiesi de sub plapuma pufoasa si sa iesi la jogging, pune-ti o muzica ritmata, cu un beat puternic, care te va impinge efectiv de la spate sa te ridici de pe canapea. Daca esti cu adevarat o melomana, foloseste-te de muzica pentru a face miscare, inscrie-te la cursuri de dans sau cursuri de dance effect, care combina corecgrafiile facute in forta cu aerobicul, astfel ca te bucuri de dans si faci si cardio. Nu ai observat ca toti dansatorii au o silueta si o conditie fizica de invidiat.

Pune-ti remindere la vedere. Este destul de greu sa incluzi miscarea in programul tau zilnic, mai ales daca nu erai obisnuita cu asta. daca in mod normal fugeai de la biroou acasa, acum e timpul sa iti aduci aminte zilnic ca ai de facut o oprire la sala inainte de a merge acasa. Poti folosi diverse metode pentru a-ti aduce aminte sa faci sport: pune-ti un memo pe telefon, un post-it colorat pe oglinda sau in portofel, programeaza un e-mail cu o ora inainte de a pleca la sala, care sa te anunte zi de zi ca ai de facut sport.

Citeste si:  Bucataria portugheza intre cod, condimente si vin de Porto

Daca ai un partener sau o partenera cu care mergi la sala, stabiliti impreuna un programd e reminders: trimiteti-va mesaje scrise, mail-uri sau sunati-va inainte cu 1-2 ore de a merge la sala. Cu cat ai mai multe astfel de remindere, cu atat vei fi mai motivata sa faci sport. Unele Sali de fitness au programe dereamintire a clientilor ca trebuie sa mearga la sala. De exemplu, daca ai o antrenoare preferata, vorbeste cu fetele de la receptie sa te sune in ziua in care aceasta are cursuri, pentru a te motiva sa participi.

Citeste si:  Bijuteriile handmade - cadoul ideal

Tine un jurnal. E foarte bine sa ai un caiet in care sa iti notezi toate succesele, esecurile, dar si scuzele pe care le inventezi. Analizand mai apoi ceea ce ai scris, vei vedea cat de fericita ai fost in ziua in care ai reusit sa ajungi la sala de doua ori, si dimineata inainte de programul de munca, dar si seara inainte de a merge acasa. Vei realiza ce scuze penibile esti in stare sa inventezi. Daca te-ar durea capul sau stomacul de atatea ori de cate ai notat in jurnal, inseamna ca esti grav bolnava, nu crezi?


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.