Cum te motivezi sa faci sport II

Please select a featured image for your post

Mi-am promis de foarte multe ori ca voi merge regulat la sala si niciodata nu am reusit sa imi tin promisiunea. Cand e vorba de efort fizic, de sport sau pur si simplu de miscare, ne motivam foarte greu, mai ales daca nu suntem firi sportive. Sunt atat de multe lucruri care ni se par mult mai importante, neglijand impactul benefic pe care sportul il are asupra sanatatii si ajutorul nepretuit pe care ni-l da atunci cand dorim sa slabim. Toate femeile care isi doresc sa slabeasca ar trebui sa stie ca lupta impotriva kilogramelor inseamna dieta si miscare. Cu dieta e mai usor, cu sportul mai greu. Cum ne motivam?

Variaza exercitiile. Uneori pornim spre sala cu entuziasm, ne facem abonament, ne cumparam echipament si geanta sport si ne facem zilnic spatiu in program pentru a nu rata antranamentul. Cu timpul insa, inevitabilul se produce, si la fel ca in orice activitate zilnica, intervine rutina. Dupa cateva saptamani sau luni de antrenament ai tot mai putin chef sa mergi la sala. Solutia e sa diversifici cat de multe antrenamentul, sa variezi clasele: azi aerobic, maine kick-box, poimaine spining. Variaza nu doar programul ci si antrenorul daca este posibil, pentru a schimba atmosfera.

Citeste si:  Rosiile, sanatatea verii

Schimba-ti targetul. Daca pana acum scopul tau era sa intri in perechea de blugi care te incapea in liceu, e momentul sa iti pui un scop mai inalt, pentru a fi mai motivata sa faci miscare. Inscrie-te de exemplu la o competitie mai mare, cum ar fi un triathlon sau un cross, astfel ca te vei simti motivata sa faci sport pentru a-ti imbunatati conditia fizica. Propune-ti sa poti ridica un X numar de greutati, sa poti rezista la X minute pe banda sau sa alergi X minute la jogging.

Renunta la obiceiurile vechi. Poate nu te plictisesc cursurile de aerobic in sine, ci te-ai saturat de rutina zilnica: trezit dimineata devreme, luat micul dejun, mers la sala, facut dus, mers la birou. De ce nu incerci sa schimbi putin programul. Renunta sa mergi la sala de dimineata, mai ales daca iti place sa dormi mult dimineata si te trezesti greu, si mergi la sala dupa ce ai iesit de la birou. Daca in schimb nu esti de departe o pasare de noapte, nu mai merge la sala seara tarziu, pentru ca vei percepe mersul la sala ca pe o corvoada. Sportul va incepe tot mai mutl sa concureze direct cu somnul si in cele din urma vei alege varianta cea mai simpla.

Citeste si:  Calcarea rufelor cand nu esti acasa

Cumpara-ti echipament nou. Nu-i asa ca te simti sexy si frumoasa atunci cand ai o haina noua? La fel e si atunci cand ai un echipament nou pentru mers la sala. Fie ca e vorba de o pereche de adidasi, de o geanta draguta, de tricouri, maieuri sau chiar pantaloni cu burete pentru ciclism, important e sa ai o haina sau un acesoriu nou, care sa te faca sa mergi la sala cu placere. Este important ca echipamentul de sport sa nu fie doar nou, ci sa fie si foarte comfortabil, dintr-un material comod si in care nu transpiri excesiv, dar mai ales sa aiba o croiala buna, care sa iti scoata in evidenta calitatile fizice.

Citeste si:  Pui inabusit in sos de rosii si marmelada de mere

Cere ajutorul calculatorului. Daca ai un job care te obliga sa stai foarte mult la birou si sa lucrezi pe calculator, foloseste asta in folosul tau. Stabileste-ti ca si homepage site-ul unui clubd e fitness sau a unui centru de infrumusetare, astfel ca iti vei aminti de fiecare data cand deschizi browser-ul ca trebuie sa mergi la sala. In plus, pe internet gasesti filmulete cu programe scurte de aerobic sau pilates, special concepute pentru persoanele care stau mult la birou si pot fi efectuate chiar si in pauza de pranz


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.