Dance fitness

Please select a featured image for your post

Toti medicii ne recomanda sa facem cat mai mult sport. Nu numai pentru a slabi ci si pentru a ne imbunatati starea fizica si psihica, echilibrul si postura, structura osoasa si musculara. Iar excercitiile de tip cardio sunt cele mai indicate pentru a ne mentine inima sanatoasa. Insa mergand in fiecare zi la sala si facand exercitiile pe aceleasi aparate, bicicleta, banda sau stepper, ajungem sa ne plictisim si implicit percepem sportul ca si pe o corvoada, iar intr-un final vom renunta de tot la mersul la sala. Pentru a slabi prin miscare ai nevoie in primul rand de motivatie, iar un exercitiu aerobic foarte antrenant este exact motivatia de care ai nevoie. De aceea dance fitness sau aerobicul combinat cu dans reprezinta solutia perfecta.

De ce sa alegi dance fitness? Pentru ca este o forma de aerobic bazata pe ritm, muzica si buna dispozitie, indicat femeilor de orice varsta. Chiar si vedetele apeleaza la acest tip de aerobic atunci cand vor miscare, iar Gwyneth Paltrow si Madonna sunt printre cele care promoveaza dansul sportiv. Orice tip de miscare este mai usor de facut atunci cand ai alaturi un antrenor bun, o melodie ritmata si colegi cu care sa inveti coregrafia. De aceea, de obicei, dance fitness este un exercitiu de grup. Cu cat sunteti mai multi, cu atat dansul va fi mai placut.

Citeste si:  Programul "Casa verde"

Dansurile de societate sunt de asemenea o optiune foarte buna. Chiar daca valsul, tangoul sau passo-doble iti par destul de usoare cand le vezi la Dansez pentru tine, sunt de fapt foarte solicitante, fiind nevoie de o conditie fizica foarte buna, de o postura corespunzatoare si foarte mult echilibru. Dar cel mai important, dansul de societate este un exercitiu de tip cardio foarte eficient. In plus, iti imbunatatesti foarte mult postura generala, ideal pentru persoanele cu afectiuni de coloana si echilibru.

Citeste si:  Holul - prima impresie despre o casa

Daca nu ai un partener cu care sa dansezi, poti face line-dancing, sau dansul in linie, in care fiecare danseaza singur. Nu te gandi numai la polka sau dansuri populare. De cand dansurile au devenit o forma de fitness si au fost introduse in tot mai multe sali de aerobic, dansurile clasice au fost adaptate astfel incat sa poate fi realizate de oricine, cu sau fara partener. Latino, jazz, urban, foxtrot sau vals, toate pot fi incorporate in orele de line-dancing.

Belly dancing sau dansul din buric, combina muzica orientala cu miscarile senzuale ale cadanelor si este un tip de aerobic din ce in ce mai popular. Nu trebuie sa ai 90-60-90, dimpotriva, dansatoarele de buric adevarate sunt femei chiar rotunjoare, cu forme. Dansul din buric este foarte bun pentru postura, echilibru dar si pentru intarirea muschilor spatelui si a celor din regiunea pelvisului.

Citeste si:  Supa-crema de rosii

Un exercitiu facut ca la carte, cu un antrenor care sa te indrume, te ajuta foarte mult in definirea abdomenului, coapselor si soldurilor. Daca la inceput numai zona abdomenului este solicitata, pe masura ca treci la un nivel mai avansat coregrafia va fi din ce in ce mai complicata, oferindu-ti un exercitiu complet si complex, in care este implicat intreg organismul.

Indiferent de tipul de dance aerobic pe care il alegeti, cel mai important este faptul ca va fi distractiv! Combinati muzica si distractia cu exercitiile cardio, deci veti fi mai relaxate si mai pline de viata. De asemena, exercitiile de dans sunt vitale pentru cresterea densitatii osoase si combaterea si prevenirea osteoporeozei.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.