Dieta South Beach

Please select a featured image for your post

Cu siguranta ati auzit despre dieta South Beach, atat de populara in Statele Unite si adoptata cu succes de femei si barbati din toata lumea. Dieta a fost rezultatul colaborarii dintre mediul cardiolog Arthur Agastston si specialista in nutritie Marie Almon. La inceput, dieta Douth Beach a fost recomandata de Asociatia Americana pentru Inima (AHA) pacientilor care trebuiau sa slabeasca datorita problemelor cardiace. Dieta a devenit insa foarte populara si este una dintre cele mai urmate diete din lume. Ce presupune dieta South Beach? Dieta se bazeaza pe restrictionarea consumului de varbohidrati nocivi, pentru a accelera astfel metabolismul. Autorii dietei au considerat ca persoanele care urmeaza dietele care incurajeaza consumul redus de grasimi, tind sa compenseze aceasta privare mancand mai mutl zahar si carbohidrati simpli. Asta cauzeaza organismul sa secrete mai multa insulina si implicit nivelul de zahar din organism va scadea, asa ca vom simti nevoia sa consumam si mai multe dulciuri. Pe acest principiu, carbohidratii nocivi, responsabili de cresterea rapida a nivelului zaharului in organism sunt complet interzisi. Acestia sunt inlocuiti de alimente ce contin grasimi bune, nesaturate si acizi grasi Omega 3, intr-o dieta organizata in 3 faze.
Citeste si:  Samburi, seminte, nuci
Dieta South Beach – Faza I. Este cea mai grea parte a dietei, cea care impune cele mai multe restrictii si dureaza in general 2 saptamani. Scopul acestei prime faze este de a obisnui organismul cu dieta si de a-l curata de carbohidratii nocivi cu care era obisnuit. In aceasta perioada nu aveti voie sa consumati alimente care contin zahar, glucide. Este interzis consumul de paine alba, aste, produse de patiserie, fructe si legumecfoarte dulci, cum ar fi pepenele sau strugurii. Bauturile alcoolice si sucurile de orice fel sunt si ele interzise. Aceasta este partea cea mai grea insa si cea care va ofera cele mai mari satisfactii, pentru ca veti slabi cel mai mult in aceasta perioada. Puteti consuma oua, carne, cas, alune si seminte, legume bogate in fibre si vitamine.
Citeste si:  Fara muste si tantari
Dieta South Beach – Faza II. Aceasta faza este mult mai putin restrictiva, iar alimentele interzise in faza I, cum ar fi fructele, sunt reintroduse treptat in dieta. Sunt reintrodusi pana si carbohidratii, insa sub forma de paine si paste integrale sau orez. Orice aliment reintrodus, trebuie consumat cu moderatie. Faza 2 nu are o durata determinata, o puteti tine pana cand ajungeti la greutatea dorita, atunci puteti continua cu faza III.
Dieta South Beach – Faza III dureaza cel mai mult, respectiv toata viata! Nu exista nici un fel de restrictii, insa este impusa moderatia in tot ceea ce consumati. Pana ajungeti la faza III veti invata deja ce trebuie sa mancati si ce nu si veti fi atat de mandre de silueta voastra, incat nu o veti periclita inutil.
Citeste si:  Salate de vara
Ultimele indicatii. Trebuie sa stiti ca la inceputul dietei South Beach, ca si in orice alta dieta, veti slabi mai rapid, urmand apoi perioade in care nu mai dati jos nici un gram. Este importants a continuati dieta si sa va mentineti la greutatea respectiva, pentru ca apoi veti incepe din nou sa slabiti. Vor exista si perioade in care va veti ingrasa usor, insa asta se datoreza faptului ca la inceputul dietei eliminati multa apa, pe care corpul o recupereaza incet ulterior, pentru a se rehidrata. Dieta South Beach are atat de mult succes pentru ca nu este foarte restrictiva si va da posibilitatea de a va satisface si micile pofte de moment. Insa aceasta sieta nu se potriveste tuturor, asa ca ar trebui sa consultati medicul inainte de a o incepe.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.