Idei pentru a slabi mai usor

Please select a featured image for your post

Slabitul este o sarcina destul de grea pentru majoritatea oamenilor, fie ei femei sau barbati, insa poate deveni mult mai usoara atunci cand stiti catvea trucuri si idei care sa va ajute in procesul de slabire. Cu cat veti slabi mai repede si se vor vedea rezultatele muncii voastre, cu atat veti fi mai ambitionate sa tineti dieta in continuare. Insa un lucru este cert: nu trebuie sa slabiti drastic, nu faceti altceva decat sa va ingrasati la loc sau chiar sa puneti mai multe kilograme in plus dupa ce ati incheiat dieta. Faceti schimbari mici in stilul alimentar si rezultatele nu vor intarzia sa apara. Chiar daca nu vor fi spectaculoase de la bun inceput, macar stiti ca sunt pe termen lung. Cum mancam? Mesele luate in graba, in care infulecati de toate, fara sa stati jos si fara sa va puneti o portie precisa in farfurie, sunt inamicul public numarul 1 al siluetei, deoarece aveti impresia ca doar ciuguliti cand de fapt mancati mult mai mult decat atunci cand stati la masa. Toti nutritionistii recomanda ca durata unei mese sa fie de minimum20-30 de minute, respectiv timpul necesar pentru a mesteca foarte bine mancarea. Nu doar ca savurati cu adevarat gustul mancarii, dar cu cat masticatia dureaza mai mult, cu atat creierul percepe mai repede senzatia de satietate.
Citeste si:  Bai moderne
Cat mancam? Mancati mereu asezati la masa si controlati portiile pe care le serviti. Cum puteti reduce portiile? In primul rand, folositi o farfurie mai mica, va da impresia ca e plina chiar daca portia e la jumatate fata de cea pe care o serviti in mod normal intr-o farfurie mare. In general, incercati sa reduceti portia voastra normala la jumatate. Veti fi surprinse sa vedeti ca va saturati si cu mult mai putin. Daca tot vorbim despre cat punem in farfurie, nu uitati sa cititi cu atentie etichetele produselor pe care le cumparati. Urmariti nu doar continutul de zahar sau de calorii pe 100 gr ci si portiile indicate, sau „serving size”. Nu uitati sa faceti comparatii si intre diverse firme. In timp ce biscuitii cu unt de la un anumit producator au 8 gr de zahar pe 100 gr, altii au doar 2 gr.
Ce gustari luam? E foarte greu sa iti mentii un program strict de 3 mese pe zi si nici nu este indicat atunci cand esti la dieta. Prefera sa mananci de 5 ori pe zi, insa cantitati foarte mici. Gustarile ideale sunt legumele proaspete, care sa inlocuiasca mancarea nesanatoasa. Ti-e pofta de chipsuri? Mananca un morcov taiat felii foarte subtiri. Ti-e pofta de sticksuri? Mananca apio proaspat. Vrei alune prajite? Serveste ai bine un pumn de migdale crude. Ideea e sa ai tot timpu pregatite astfel de gustari sanatoase, pentru ca atunci cand te rapune pofta, sa le ai la indemana.
Citeste si:  Vanzare mai rapida a locuintei
Ce schimbam in obiceiurile alimentare? Micul dejun ramane cea mai importanta masa a zile, insa nu inseamna ca trebuie sa mancam cat pentru 10. Inlocuiti omleta cu cascaval cu o omleta din albus, facuta intr-o tigaie teflonata, astfel incat sa folositi doar o lingurita de ulei de masline. Inlocuiti cerealele dulci, indiferent cat ar fi de bune, cu unele naturale, fara zahar, cum ar fi cerealele de ovaz sau musli. Pranzul este piatra de incercare a dietelor. Daca vei manca in fiecare zi aceeasi salata, ai toate sansele sa renunti la cura de slabire pe motiv ca nu mai suporti acelasi meniu zilnic. Variaza intre salatele cu ton, peste slab, pui sau chiar sunca slaba. Alterneaza intre dressing-ul pe baza de iaurt si o vinegretta. Cu cat mancarea va fi mai variata, cu atat te vei simti mai putin la dieta si iti va fi mai usor sa o duci la bun sfarsit.

Citeste si:  Ciocolata de casa

3 Comentarii
  1. Chiar ma ajuta ideile prezentate aici. Vreau sa slabesc sanatos si am inceput prin a-mi schimba obiceiurile alimentare.

  2. Eu am slabit cu o dieta bazata pe foarte mult pui si legume..Nu am mancat nimic dupa ora 6. In 2 saptamani am slabit vreo 4 kg 🙂

  3. eu am avut o lista cu alimentele permise si nepermise 🙂 m-am apucat de ea serios …si am si reusit…dar cei drept am mers si la sala o perioada…cred ca fara sport nu mai reuseam sa mai dau jos 🙂 regimul merge si el dar pana la un anumit punct cand trebuie sa mai schimbi ceva 🙂 bafta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.