Nu renunta la miscare – tips & tricks

Please select a featured image for your post

Ai ajund intr-un final la concluzia ca pentru a slabi uniform si a-ti tonifia corpul nu ajunge numai sa tii o dieta stricta, ci trebuie sa faci si sport. Ti-ai facut abonament la sala, ti-ai cumparat echipament si ai mers cu entuziasm la primele clase de aerobic. Insa dupa ce apare prima febra musculara sau primele excercitii foarte grele, care simti ca te epuizeaza, incepi sa crezi ca mersul la sala nu a fost o idee chiar atat de buna. Apoi incepi sa iti gasesti scuze pentru a nu merge: ai stat prea mult la birou, afara ploua, erai epuizata, ai avut musafiri. Noi iti oferim cateva ponturi care sa te ajute sa iti mentii decizia luata si sa mergi in continuare la sala sau sa faci orice fel de miscare.

Pont nr.1 � stabileste-ti un scop clar. Stabilirea unui target precis te ajuta mereu sa ramai motivata in a-l atinge. Fa-ti o lista cu toate motivele pentru care vrei sa mergi la sala si unde iti doresti sa ajungi: ce greutate ai acum si spre ce greutate tinzi, care sunt zonele corpului pe care vrei sa le tonifici, cate abdomene vrei sa ajungi sa faci etc O data lista facuta, afiseaza-o intr-un loc in care o vei vedea mereu, cum e pe usa frigiderului. De fiecare data cand o vei privi, chiar si cu coada ochiliui, iti vei aduce aminte unde trebuie sa mergi dupa-masa.

Citeste si:  Daca ar fi stat pe-acasa, cowboy-i ar fi ales stilul country

Pont nr.2 – impartaseste-ti scopul celor dragi. Nu e de ajuns sa iti aduci tie insati aminte mereu ca trebuie sa mergi la sala, te va ajuta foarte mult daca iubitul tau, prietena ta cea mai buna sau familia te sustin in acest sens. Spune-le unde doresti sa ajungi si ce target ti-ai impus si roaga-i sa te motiveze de fiecare data cand dai semne ca ai vrea sa renunti. De exemplu, intr-o zi ploioasa cand nu ai chef sa iesi din casa iubitul tau te incurajeaza sa mergi la sala si chiar te ofera sa te duca cu masina, vei fi mai motivata sa mergi decat daca ti-ar propune sa vedeti mai bine un film si sa rontatiti niste chipsuri, ca doar tot e vreme urata afara.

Citeste si:  Decoratiunile interioare fac diferenta in orice camin

Pont nr.3 – cauta-ti un partener de sport. Fie ca e vorba de iubitul ta sai de prietena ta, activitatile facute in doi vor avea mai mult spor. In plus, e mult mai motivant asa: de fiecare data cand simti ca nu mai poti, ai pe cineva alaturi care te incurajeaza. Daca nu iti gasesti un partener cunoscut, mergi la clasele in care sunt mai multe persoane, cum ar fi cele de aerobic, decat sa incerci sa lucrezi individual. De multe ori, cand vezi ca toti cei din jur fac exercitiile sau se straduie sa le faca, vei fi mai motivata si tu sa nu renunti.

Pont nr.4 – variaza exercitiile. Mersul la sala poate deveni plictisitor daca faci aceleasi exercitii zi de zi si implicit nu vei mai fi la fel de tentata sa mergi la sala. Solutia e sa alternezi clasele: azi aerobic, maine pilates, poimaine bosu. Cu cat clasele sunt mai variate, unele intense, altele mai relaxante sau meditative, cu atat iti vei dori mai mult sa mergi la sala pentru ca e natura umana sa ne dorim provocari din ce in ce mai mari si sa invatam lucruri noi.

Citeste si:  Ce ne spune pisicuta ?

Pont nr.5 – cauta sala perfecta. Nu alege o anumita sala numai pentru ca e foarte aproape de casa, desi pote fi si acesta un factor motivational, pentru ca nu ai mereu chef sa bati tot orasul pentru a ajunge la sala. Este insa important ca sala la acre mergi sa iti ofere exercitii variate, personal calificat si conditii maxime de igiena si relaxare. Alege o sala care ofera aerobi, fitness pentru femei, piscina si sauna. Astfel vei simti ca mersul la sala e mai mult decat o corvoada fizica, e escapada ta intr-o oaza de relaxare.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.