Secretele femeilor suple – miscare & psihic

Please select a featured image for your post

Pentru ca iti doresti sa fii ca si femeie care nu au trebuit sa lupte niciodata impotriva kilogramelor in plus, noi te ajutam sa le intelegi mai bine si sa le cunosti secretele.

Control la nivel psihologic. Foarte multe femei care isi doresc sa slabeascacer ajutorul celor din jur pentru a le da efectiv peste mana atunci cand se apropie de mancare. Insa solutia nu este aceasta. Femeile suple isi controleaza nevoia de a manca la nivel psihologic, la fel cum isi controleaza si cenzureaza si alte comportamente. Un studiu realizat de Universitatea Tufts din Statele Unite arata ca femeile ca cel mai important factor de predictie a luarii in grutate in randul femeilor cu varste cuprinse intre 50 si 60 de ani este nivelul lor de desinhibitie sau capacitatea lor de a se cenzura. Femeile care se cenzureaza foarte usor in viata de zi cu zi, pot face asta la fel de bine si atunci cand vine vorba de mancare, in timp ce femeile care au in general un comportament dezinhibat se poarta la fel si din punct de vedere alimentar.

Citeste si:  Alegere parchet
Cum poti sa fii ca si ele? Pregateste-te din timp pentru momentele in care nivelul de dezinhibare atinge coe maxime, cum ar fi petrecerile cu prietenii sau mesele festive in familie. Nu porni de la ideea ca daca toata lumea mananca si bea pe saturate poti sa faci si tu la fel. Daca te pregatesti pentru o petrecere in ceea ce priveste vestimentatia si amchiajul, pregateste-te si din punct de vedere alimentar. Impune-ti ca vei manca numai aperitive si nu te vei atinge de friptura sau ca sub nicio forma nu vei gusta din desert. Numai atunci cand reusim sa ne cenzuram din punct de vedere mental vom reusi sa ne cenzuram si atunci cand suntem in fata unui platou plin cu diverse bunataturi.

Citeste si:  Dietele sarace in carbohidrati
Miscare, foarte multa miscare. In ziua de azi, tot mai multe femei sunt supraponderale pentru ca nu fac destula miscare, au joburi care presupun statul la birou si se deplaseaza numai cu masina. Studiile efectuate de Clinica Mayo din Statele Unite arata insa ca femeile suple stau in picioare cel putin 2 ore si jumatate pe zi, timp in care desfaoara diverse activitati. Iar daca au joburi care nu le permit sa faca prea multa miscare, compenseaza mergand pe jos acasa sau facand diverse sporturi sau activitati in aer liber.
Cum poti sa fii ca si ele? Solutia este sa incepi prin a-ti analiza obiectiv stilul de viata: cata miscare faci in fiecare zi proportional cu portiile de mancare pe care le consumi? In general, oamenii tind sa supraestimeze periodele active din timpul zilei si au impresia ca de fapt consuma un numar mare de calorii cand de fapt isi petrec peste 16 ore pe zi stand jos. Incearca sa porti un pedometru, respectiv un mini dispozitiv, care nu te incurca deloc in activitatile zilnice si masoara cati pasi ai facut in ziua respectiva. Femeile suple fac cel putin 10.000 de pasi zilnic. Daca nu doresti sa apelezi la varianta pedometrului, incearca s faci 30 d eminute de activitate structurata in fiecare zi, pe care le poti imparti in 15 minute de gimnastica dimineata si 15 minute seara. Cele 30 de minute trebuiesc combinate insa si cu activitati zilnice solicitante. Ai stat toata ziua pe scaun la birou? Incearca sa faci curat cand ajungi acasa, sa faci o plimbare scurta in fiecare zi, in pas sustinut sau foloseste aparate de gimastica pentru interior.

Citeste si:  Decoratiuni, accesorii si flori de vara pentru case de vis

4 Comentarii
  1. Ca sa fi supla trebuie un regim alimentar sanatos si echilibrat, mult sport si sex.mersul pe jos ajuta mult.daca mergi pe jos doua statii de tramvai si urci scari la bloc 2 etaje este echivalent cu caloriile care le fierzi la o partida de sex.

  2. regimul ca regimul 🙂 dar cel mai important lucru este sportul 🙂 ca sa dea roade regimul trebuie combinat cu sport 🙂 putina miscare nu srica nimanui si ajuta la eliminarea stresului in primul rand

Lasă un răspuns la elena Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată.