5 kg in 3 saptamani

Mic-dejun:
Inainte de a incepe o noua zi de munca, pregateste-ti un mic-dejun bogat in legume si fructe proaspete, lactate si mezeluri cu un continut foarte slab de grasimi. Consuma branza si iaurt dietetic in combinatie cu salate de legume in care sa predomine feliile de ardei gras proaspat. Poti imbogati prima masa a zilei cu sunca sau piept de pui sau de curcan, masline, oua fierte si felii de paine prajita.
Reteta:
-salata din 3 ardei grasi
-100 g ton
-50 g de boabe de porumb fierte
-50 g de masline verzi
-patrunjel si oregano.
Pranz:
Renunta o creme la ciorbele grase si consuma supa de pui, de rosii sau de varza. Pentru felul doi, poti prepara pe gratar carne alba de pui, curcan si de peste, iar la cuptor, carne rosie numai de vitel.
Garnitura poate fi din ciuperci si legume la gratar, prez gatit fara grasime sau cartofi fierti.
Salatele din ardei si legume de sezon nu trebuie sa contina otet, ulei sau sare.
Pentru un gust mai savuros, poti adauga ierburi si condimente aromatice.
Cina:
Principalul fel de mancare seara trebuie sa fie salata de ardei gras in combinatie cu rosii, varza, morcovi, mere, pentru aroma. Sunt permise o felie de paine prajita sau cateva felii de file de peste pregatit dietetic.

Citeste si:  Supermodele sau modele normale? Ce vrei sa vezi in reclame?

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.