6 greseli intr-o dieta

1. Mananci inainte de culcare
Consecinte: kilogramele se depun proportional cu aportul caloric din fiecare zi, nu neaparat corelat cu momentul din zi in care mananci. Totusi, consumul de alimente seara incetineste golirea stomacului, ingreunand digestia.
Solutia: evita alimentele grase, ia ultima masa cu cel putin trei ore inainte de culcare.
2. Mananci prea repede
Consecinte: perturbarea procesului de digestie si asimilarea mai rapida a caloriilor. Mesele pe fuga pot provoca reflux gastroesofagian si arsuri.
Solutia: redu cantitativ mesele, iar in timpul somnului mentine capul mai ridicat fata de corp.
3. Portii prea mari
Consecinte: o greseala pe care tinzi sa o faci mai ales atunci cand iti este foarte foame, consumand in acest fel mult mai multe calorii.
Solutia: serveste si un aperitiv care sa mai reduca putin foamea (fiind compus, de regula, din alimente mai „usoare”), consuma portii mai mici. Mananci de mai multe ori pe zi, portii mici.
4. Hidratare insuficienta
Consecinte: incetinirea metabolismului, cresterea in greutate, instalarea constipatiei.
Solutia: minimum 2 litri de apa plata pe zi, sucuri naturale si ceaiuri (ceai verde).
5. Produse cu cereale integrale
Consecinte: fibrele continute de cereale ajuta la o digestie buna. Insa foarte multe produse- paine din cereale integrale, biscuiti, batoane- nu contin nici jumatate din cantitatea necesara pentru a putea spune ca sunt „produse pe baza de cereale integrale”. Majoritatea contin faina alba, cu un mic adaos de cereale integrale.
Solutia: pentru a fi sigura ca alegi produsul corespunzator, uita-te atent pe eticheta acestuia, unde trebuie sa fie specificat ca al doilea element component sunt cerealele integrale.

Citeste si:  Machiaj gen ochi de pisica (video)

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.