Afla cele 25 de reguli ale slabitului sanatos

Apa e sfanta. Alte lichide nu
1. Bea multa apa. Apa nu numai ca ajuta corpul sa elimine toxinele, ci te face sa mananci mai putin. Cu cat bei mai multa apa, cu atat vei manca mai putin.
2. Incepe-ti ziua cu un pahar de apa. Cum te trezesti, bea un pahar de apa rece.
3. Bea apa inainte de masa.
4. Bea apa in timpul mesei, cu inghitituri mici. Te vei simti satula mai repede.
5. Stai departe de sucuri, mai ales de cele acidulate. Contin mult zahar si mii de calorii.
6. Include in meniul zilnic alimente care contin multa apa, cum ar fi castravetii, rosiile si pepenii.
7. Inlocuieste sucurile de fructe cu fructe. Fructele iti aduc si fibre si vitamine, de care ai nevoie, sucurile contin si zahar, de care nu ai nevoie. Singurele sucuri permise sunt cele pe care le prepari singura acasa.
8. Spune nu alcoolului. Berea ingrasa, iar tariile te fac sa nu mai fii atenta la ce pui in farfurie. Daca trebuie sa bei ceva, opteaza pentru vinuri seci.
Fructe si legume: fibrele sunt sfinte
1. Opteaza pentru fructe proaspete, nu pentru cele procesate si conservate care sunt mai mereu indulcite.
2. Legumele sunt cel mai bun aliat al tau. Mai ales cele cu frunze verzi. Include-le in meniul zilnic.
3. Legumele proaspete sunt indicate. Daca sunt si crude, cu atat mai bine. Prin preparare termica, se distruge aproape jumatate din cantitatea de vitamine.

Citeste si:  Ce trebuie sa stim despre fardul de obraz

Atentie la dulciuri
E posibil sa renunti la ciocolata si prajituri, dar sa consumi zaharuri indirect. De exemplu, consumand multa cafea sau mult ceai. Cafeaua sau ceaiul in sine nu ingrasa, dar daca obisnuiesti sa le pui si frisca sau zahar, atunci e ca si cum ai manca o prajitura. Asa ca nu te pacali singura. Iti recomandam oricum ceaiul intrucat cofeina poate afecta metabolismul.

Citeste si:  Comprese anticearcan

Mananca inteligent
1. Fii atenta la ce pui in farfurie. Uneori garniturile ingrasa mai mult decat felul principal in sine. Mai ales dressingurile.
2. Fixeaza-ti mesele la anumite ore si tine-te de program. Poti intarzia sau grabi o masa cu o jumatate de ora, dar nu mai mult. Este mai bine sa ai 5-6 mese mai usoare decat 3 mari.
3. Incearca sa-ti asiguri alimente din toate grupele pentru a nu ajunge la carente.
4. Mananca doar atunci cand ti-e foame. Unii dintre noi au tendinta sa manance ori de cate ori vad mancare. De exemplu, petrecerile sunt un bun pretext pentru excese. Daca esti invitata undeva, limiteaza-te la o bucatica, nu la tot meniul.
5. Renunta la gustari. Cei care calatoresc mult sunt indeobste supusi acestei tentatii. Daca nu te poti abtine, ia la birou legume. Morcovi, castraveti, genul acesta de legume.
6. Nu sari peste mese.
7. Alege carne alba in locul celei rosii.
8. Stai departe de produsele din carne de porc de orice fel. Tine minte: poti trai fara porc in ciuda a ceea ce credeau bunicii nostri.
9. Consuma paine integrala, cu seminte de cereale, in locul celei albe. Nu uita ca ai nevoie de fibre.
10. Redu consumul de sare. Sarea este unul dintre motivele obezitatii.
11. Nu consuma mai mult de 3 oua pe saptamana.
12. Consuma mult patrunjel. Pe langa slabit, improspateaza respiratia.
13. NU TINE DIETE DRASTICE.

Citeste si:  Cum ne ingrijim pielea iarna?

Stii care sunt pasii pentru un ten frumos si sanatos?


5 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.