Afla cum sa slabesti in functie de conformatia ta

Acum, ca au trecut sarbatorile, am avut deja cateva zile pentru a constata eventualele ravagii asupra siluetei noastre. Si sunt convinsa ca nu sunt putine cele care si-au propus sa slabeasca in noul an.

Problema se complica insa atunci cand luam in calcul conformatia fiecareia. Probabil ati observat ca in cazul unora, kilogramele in plus tind sa se acumuleze cu precadere intr-o anumita zona, fie ca e vorba de abdomen, picioare sau posterior. Putine “norocoase” se pot “lauda” cu o distribuire uniforma a kilogramelor nedorite. Citeste mai jos pentru a afla unde te incadrezi si ce e de facut pentru a corecta micile defecte.

Forme generoase in partea superioara a corpului
Aceasta conformatiei se remarca printr-o talie nu foarte bine definita, kilograme in plus in zona abdomenului si picioare subtiri. Persoanele care se recunosc in aceasta descriere obisnuiesc sa manance nesanatos, iar problema lor tine mai degraba de un stil nesanatos de viata.

Nu mancati in graba
Masa trebuie sa fie la… masa. Nu in picioare, nu cu usa frigiderului deschisa. Evita sa consumi lichide in timpul mesei si mesteca atent fiecare inghititura.

Citeste si:  Afla cum sa renunti la zaharuri si sa slabesti

Invata sa gatesti
Produsele semipreparate sunt pline de zaharuri si grasimi. Aceasta favorizeaza “rotunjirea” abdomenului. Invata sa-ti pregatesti singura masa.

Alegerile potrivite
Inamicii cei mai mari, de care trebuie sa te feresti, sunt dulciurile, lactatele cu exceptia iaurturilor, legumele uscate, sosurile si bauturile carbogazoase. Prieteni iti sunt legumele la aburi, carnea slaba, pestele, cerealele integrale si fructele.

Cina trebuie sa fie usoara
Adopta o structura piramidala a meselor: mic dejun bogat, pranz satios, o mica gustare dupa-amiaza, iar seara alimente usoare.

Mizeaza pe fibre
Regland tranzitul intestinal, abdomenul tau isi va micsora dimensiunile. Zilnic, meniul tau trebuie sa contina supe de legume sau legume la aburi intrucat sunt mai putin agresive decat cele crude pentru sistemul digestiv.

Forma de para
Soldurile sunt ample, fesele proeminente, iar bratele si talia mai degraba subtirele. In cazul tau, cel mai probabil cauzele sunt hormonale. Uneori, natura mai exagereaza. Cum noi suntem cele care poarta sarcina, biologic avem tendinta de a acumula rezerve adipoase in zona membrelor inferioare. Cand intervine si retentia de apa, care duce la formarea celulitei, pachetul e “complet”.

Citeste si:  Cum sa scapi de punctele negre

Micsoreaza cantitatea de sare
Sarea este cea care accentueaza retentia de apa. In consecinta, trebuie sa ii diminuezi consumul atat atunci cand vine vorba de mancarea preparata de tine, acasa, cat si in ceea ce priveste produsele cumparate, fie ca e vorba de semi-preparate, branzeturi, mezeluri sau chiar banala apa minerala carbogazoasa.

Proteinele iti sunt prieteni
Proteinele inlocuiesc grasimea cu fibra musculara. Asadar, include-le la fiecare masa, fie ca sunt sub forma de oua, carne de pasare, muschi file, peste sau lactate slabe. Atentie! Carnea trebuie preparata la gratar, aburi sau la cuptor. Nu ii adauga grasime.

Hidrateaza-te
Apa este indispensabila. Bea pe tot parcursul zilei cel putin un litru si jumatate de lichide (apa, ceai, infuzii, supe de legume).

Mizeaza pe fructe
Fiind bogate in saruri minerale, legumele consumate in exces favorizeaza retentia de apa. Optati asadar pentru fructe, care au multa apa, vitamine si fibre.

Limiteaza consumul de zahar
Elimina din meniul tau bomboanele, prajiturile, lactetele care au zahar adaugati. Optati in schimb pentru glucide cu absorbtie lente (paine, paste, cereale, legume uscate) care servesc drept combustibil organismului.

Citeste si:  Atractia aromelor: Parfumurile atrag atentia barbatilor

Kilograme pe toate fronturile
Atunci cand pui kilograme, acestea se impart peste tot: sani, abdomen, brate, solduri, coapse. Te suspectam si ca nu doar o data ai tinut un regim strict, apoi ai revenit la proastele obiceiuri, iar efectul yoyo si-a facut de cap. E clar ca trebuie sa uiti de grasimi, dulciuri, rontait si excesul de zel.

Micsoreaza consumul de grasimi si zaharuri
Pentru a diminua aportul caloric, uita de alimente precum unt, margarina, frisca, smantana, produse de patiserie, prajituri etc.

Mizeaza pe proteine
Sa nu care cumva sa elimini din meniu carnea slaba, pestele si ouale: sunt alimentele care te vor ajuta sa dezvolti fibra musculara.

Spune “nu” rontaitului
Mancatul in afara meselor favorizeaza depunerea. Pentru a evita tentatiile, include suficiente proteine si alimente cu zaharuri cu absorbtie lenta (paine integrala, cereale integrale) care asigura satietatea si bea regulat apa.

Legumele si fructele iti sunt aliati

Nu te grabi
Nu te infometa: la un moment dat, vei ceda si vei pune la loc mai mult decat ai reusit sa pierzi. Propune-ti obiective realizabile.


2 Comentarii
  1. slabirea personalizata tine cont nu de formele de para sau de mar sau de…capsune in dulceata , ci de tipul metabolic al femeii, acest lucru se stabileste la medic sau individual printr-un test gasibil si pe net in functie de care persoana in cauza adopta dieta proteica sau pe baza de carbohidrati

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.