fbpx

Cosmetice in 2010: Daca vrei sa te SIMTI bine

Please select a featured image for your post

Cand te simti bine, arati bine. Nu asa ni se spune de obicei? Companiile de cosmetice sunt dispuse sa cheltuiasca milioane de dolari ca sa dovedeasca acest lucru, daca ne luam dupa cele mai noi previziuni realizate de firma de cercetare Mintel.

Conform reprezentatilor firmei, in 2010, vor fi lansate pe piata produse cosmetice care sa faca parte dintr-o varietate noua, numita „mood beauty”. Este vorba de produse care interactioneaza cu neurotransmitatorii care-ti influenteaza dispozitia, pentru a te face sa te simti mai bine in timp ce le porti.

Citeste si:  Frumusete din interior

Suna putin cam SF, dar cat de departe este de realitate de fapt?

Previziunile sunt sustinute de faptul ca in 2010, femeile vor continua sa cumpere cosmetice indiferent de gravitatea crizei, insa tocmai acest context negativ va incuraja inovatia in domeniul industriei frumsetii. Cosmeticele folosite pe post de tratament homoepoatic este una dintre aceste inovatii.

„Ideea de somn de frumsuete va fi reinventata, deoarece vor aparea cosmetice care sa induca o dispozitie vesela, sau care sa amelioreze calitatea somnului.”

Daca te sperie ideea, nu esti singura. Atata vreme cat nu se va inventa samponul sau gelul de dus care sa ma spele „pe creier”, toate sunt bune si frumoase.

Alte trenduri citate de Mintel pentru cosmeticele anului 2010 sunt:
Nu Naturel: Se va pune un accent mai mare pe sustenabilitatea produselor de frumusete, pentru nu mai ridica in slavi termenul „organic”. Doar pentru ca ceva pretinde ca este organic, nu inseamna ca polueaza mai putin.
Pro’Techt: Vom vedea mai multe cosmetice care sa ofere avantaje pentru sistemul imunitar sau protectia pielii.
Turbo Beauty 4G: Consumatoarele vor fi uncurajate sa cumpere kituri de frumusete, cu multe ingrediente si implicit mai multe optiuni de do it yourself.

Citeste si:  Alegerea parfumului in trei pasi
Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.