Dieta cu orez

Cele 14 zile reprezinta durata maxima maxima a dietei. In acest caz, speranta de slabire este de 6 kilograme. O putem tine si 7 zile. De altfel, meniul il avem pe 7 zile, iar daca optam pentru perioada dubla, il reluam. Intr-o saptamana, ar urma sa lepadam 3-4 kilograme.
Vom manca orez nedecorticat. E comestibil si se gaseste la magazinele naturiste. Stratul bobului de orez pe care il eliminam prin decorticare contine uleiuri esentiale, bune pentru membrana celulara. Orezul contine potasiu, magneziu, fosfor si vitamina B1. In afara curei de slabire, face bine celor care au probleme cu stomacul si cu tensiunea arteriala. Apoi, detoxifica organismul, absorbind sarurile si substantele nocive. E un aliment satios, asa ca nu rabdam prea tare de foame inhamandu-ne la aceasta cura.
Vom manca orezul nesarat si necondimentat. Cantitatea indicata e masurata inainte de a-l pune la fiert.

Citeste si:  Fese de invidiat

Ziua 1:
Micul dejun: un mar, 60 g orez fiert in care stoarcem sucul unei lamai, si un ceai verde fara zahar.
Pranzul: o supa de legume, 150 g salata de legume cu otet si ulei de masline, 50 g orez fiert cu patrunjel, o lingurita de otet de mere si o lingurita de ulei de masline.
Cina: o supa de legume, 50 g orez cu morcovi si dovlecei fierti la aburi.

Ziua 2
Micul dejun: 60 g orez fiert, 4 felii de portocala, o lingurita de smantana.
Pranzul: o supa de legume si 50 g orez fiert.
Cina: masa de pranz.

Ziua 3
Micul dejun: 60 g orez fiert cu scortisoara, o jumatate de para.
Pranzul: o supa de legume, salata de castraveti cu otet si ulei de masline, 50 g orez fiert cu 150 g ciuperci prajite in ulei de masline.
Cina: o supa de legume, 50 g orez cu brocolli fiert la abur.

Citeste si:  Erori in dieta

Ziua 4
Micul dejun: o salata de fructe cu 3 lingurite de fulgi de orez, 60 g orez fiert cu lapte.
Pranzul: o supa de legume, o salata verde cu ridichi cu otet si ulei de masline, 50 g orez cu morcovi la aburi.
Cina: o supa de legume, 50 g orez fiert cu patrunjel, seminte de floarea soarelui.

Ziua 5
Micul dejun: 60 g orez fiert cu struguri sau stafide ?i o lingurita de migdale.
Pranzul: o supa de legume, 50 g orez fiert la aburi cu patrunjel, legume crude cu o lingura de ulei de masline.
Cina: o supa de legume, 50 g orez cu o lingura de nuci pisate, 1 fir de ceapa verde, spanac fiert la aburi.

Ziua 6
Micul dejun: 60 g orez fiert, curmale, smochine, o para si nuci pisate.
Pranzul: o supa de legume, 50 g orez fiert cu castraveti si ardei rosii proaspeti, o lingura de ulei de masline.
Cina: o supa de legume, 50 g orez fiert la aburi impreuna cu un dovlecel, o lingura de ulei de masline si 5 masline.

Citeste si:  Lentile de contact I

Ziua 7
Micul dejun: 60 g orez fiert, un mar, o para, o lingurita de miere, un strop de suc de lamaie.
Pranzul: o supa de legume, o salata verde, 50 g orez cu o rosie si fasole verde fierte la aburi.
Cina: o supa de legume, 50 g orez fiert, un mar, o lingura de smantana si o lingurita de miere.

De baut, vom bea apa plata, ceai verde sau de plante fara zahar si avem voie un pahar de fresh de fructe pe zi. Dupa ce incheiem dieta, trecem treptat la alimentatia obisnuita, mancand la inceput mai putin din carne si lactate. In mod normal, cura trebuie sa dea roade. Ati vazut multi chinezi grasi?


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.