Dieta de weekend

Please select a featured image for your post

De multe ori, programul incarcat din timpul saptamanii ne obliga sa nu luam mesele la ore fixe, sa mancam nesanatos, sa nu facem destula miscare. Astfel, kilogramele in plus se acumuleaza incet dar sigur, iar in sezonul estival, asta e crima curata. Asa ca, incerca sa profiti de weekenduri pentru a tine o dieta de 3 zile, care te va ajuta sa slabesti 2-3 kilograme, perfect cat sa iti inchizi cu succes rochia purtata vara trecuta. Aceasta dieta este bazata pe trei supe – prima o supa de rosii, in stil italienesc, a doua o supa iute care pune organismul in miscare si a treia o supa de varza. Supele, pe baza de legume, sunt foarte satioase, fiind bogate in legume si vitamine. La inceputul fiecarei zile se pregateste cantitatea de supa pentru intreaga zi, din care se consuma de cate ori va este foame.
Citeste si:  Zambet de Hollywood in doar 7 zile !
Alaturi de supele de legume, se pot consuma si alte alimente. La micul dejun aveti voie sa consumati 250 gr de fructe de sezon, in afara de banane. Fructele favorizeaza eliminarea apei in exces si a toxinelor din organism. La pranz sau pe post de gustare: 2 cartofi medii fierti in coaja si presarati cu patrunjel verde tocat. Nu sarati cartofii, sarea mentine apa in organism si incetineste arderile. Inainte de culcare, alegeti un iaurt degresat, dar asta doar in cazul in care va razbeste foamea. In general, incercati sa nu consumati decat apa dupa ora 18-19. Vineri – supa de rosii
Preparati o supa dintr-o ceapa, o radacina de patrunjel, un ardei gras rosu si unul galben, o telina mare, 1 kg de rosii, putin ulei de masline, oregano si patrunjel. Tocati legumele marunt si caliti-le in putin ulei de masline. Cand sunt calite, turnati peste legume 2 litri de apa si lasati sa fiarba 15 min. La utimul clocot, adaugati verdeata. Nefiind o supa grasa, se poate consuma si rece, fiind chiar racoritoare pe timp de vara.
Citeste si:  Mananca bine pe canicula
Sambata – supa iute Pentru supa iute, folositi o ceapa, un morcov mare, un dovlecel verde, 100 gr de cartofi (un cartof mare sau 3 medii), 4 catei de usturoi, 2 rosii, 200 gr de fasole alba (folositi fasolea din conserva si nu cea uscata, pentru ca fierbe foarte greu), ulei de masline, 2 foi de dafin, piper. Se calesc legumele in ulei de masline, in afara de fasolea boabe. Cand sunt calite, se toarna 2 litri de apa peste, fasolea si foile de dafin, se lasa sa fiarba 15-20 de minute. Se condimenteaza dupa gust cu piper, praf de usturoi sau verdeata. Duminica – supa de varza Ingredientele sunt: o ceapa, un ardei iute, 2 catei de usturoi, o jumatate de varza, un fir de praz, o telina medie, fasole boabe alba, verdeata (rozmarin, cimbru, patrunjel). Se calesc legumele, inclusiv varza, in ulei de masline, apoi se pune apa, fasolea si verdeata. Se fierbe pana cand varza nu mai este tare.
Citeste si:  Produse cosmetice - fardul de obraz
Pe parcursul dietei, nu exagera cu consumul de lichide, cumulul lor nu trebuie sa depaseasca 2 litri pe zi, intrucat supele asigura lichidele necesare organismului. In afara de apa, se pot consuma ceaiuri, in special ceai verde neindulcit dar incercati sa renuntati la bauturile ce contin cofeina (cafea, cola, ceai negru) si total la bauturile carbogazoase. Dieta este ideala inainte de vacanta, cand trebuie sa fii ravisanta in costumul de baie sau imediat dupa vacanta, cand kilogramele generate de relaxare si mancarea foarte buna isi fac simtita prezenta.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.