Dieta disociata de 6 zile

Dieta disociata presupune consumul, la un anumit interval, al alimentelor dintr-o singura grupa. Doar legume, doar lactate, doar carne. Dieta disociata se tine pe grupe de zile, pe zile sau pe mese. Adica putem consuma cate doua sau trei zile numai carne, pe urma numai legume samd, ori putem schimba grupa de alimente la o zi sau la cele trei mese principale dintr-o zi.

Noi va propunem o dieta de 6 zile cu alimente care nu se repeta in niciuna dintre ele. Vreo doua grupe de alimente sunt mai greu de digerat – figurativ vorbind! – in rest, mancarea e chiar buna, chiar si in lipsa sarii.

Ce nu avem voie: sare, alcool, cafea, alte bauturi decat apa simpla. Fara prajeli. Mai simplu spus, fara nimic in plus fata de grupa alimentelor respective si apa. Doar un strop de ulei de masline la o salata, in ziua de legume.

Citeste si:  Aplicare si mentinere rimel (video)

Cum mancam: cat mai mult. In principiu, trei mese de baza pe zi, cina nu mai tarziu de opt seara. Doua, trei sau chiar mai multe gustari intre ele. Cantitati nelimitate. Nu bem apa imediat dupa masa. Altfel, bem cata apa vrem.

Cum slabim: rezultatele incep sa se vada la cateva zile dupa incheierea dietei. Macar 3 kilograme, din partile mai rotunjoare, dam jos. Slabim constant apoi daca reluam dieta, in mai multe randuri, dupa doua saptamani de alimentatie normala, dar fara excese, respectand regulile unei alimentatii cat mai sanatoase.

Ziua 1, fructe
Dat fiind ca e inceputul regimului, ziua trece repede. Marea varietate permisa alunga monotonia. In afara de banane si pere, avem voie orice: portocale, ananas, mere, prune, struguri, capsuni, fructe de padure, orice. Sa fie proaspete. Fara zahar, sirop, frisca. Proaspete si crude, nu coacem nimic, nu mancam compot. Mancam fructe cat de multe, cel putin de cinci ori pe zi.

Citeste si:  Tendinte in materie de machiaj: se poarta vintage!

Ziua 2, lactate
E o schimbare radicala fata de ziua precedenta, merge si ziua asta de regim. Lapte, iaurt, sana, branza dulce degresata. Fara branza sarata, fara iaurturi rozalii si alte minuni de genul asta.

Ziua 3, legume
Ziua cea mai lunga! Lunga cat o zi de post, vorba ceea, dar inca mai rau decat atat, fiindca de post gatim cu sare, cu ulei… In afara de cartofi si fasole, orice leguma. Mancam legumele crude, fierte, fripte pe gratar sau coapte. La o salata putem pune un strop de ulei de masline. Folosim mirodenii ca sa suplinim absenta sarii.

Citeste si:  Remedii naturiste pentru boli de piele

Ziua 4, carne
Carne fara grasime, fiarta, la gratar sau coapta la cuptor. Preferabil fara porc: pasare si vita. Nu punem piper sau alte condimente.

Ziua 5, peste
Dieta noastra incepe sa semene a festin! La pesti nu avem nicio restrictie. De apa sarata sau dulce, doar ei sa nu fie sarati. Ii putem gati in aceleasi moduri ca si carnea.

Ziua 6, oua
Asta e apogeul supliciului, dar parca trece mai usor cand stii ca e si sfarsitul sau. Trei oua fierte, nici mai mult, nici mai putin, toata ziua. Cate unul la cele trei mese principale, cum ar veni.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.