Dieta femeii intre 20 si 30 de ani

Please select a featured image for your post

Organismul femeii se schimba o data cu varsta si chiar daca la 20 de ani vi se pare greu de crezut ca o sa imbatraniti vreodata sau ca ceva se va schimba, aceste schimbari subtile ne afecteaza pe toate, in primul rand in ceea ce priveste aspectul corpului nostru. De ce se acumuleaza kilogramele in plus intre 20-30 de ani? Intre 20 si 30 de ani, femeia isi traieste din plin „ale tineretii valuri”, este studenta, este independenta, are primul job care ii ocupa majoritatea timpului, face mastere si cursuri de specializare. Cu alte cuvinte, femeia intre 20 si 30 de ani duce o viata foarte activa. Toate acestea insa, lasa prea putin timp pentru miscare si pentru un regim alimentar echilibrat. Tinerele se ingrasa din varii motive, cum ar fi faptul ca fiind tot timpul pe fuga, mancarea gatita, salatele, supele si ciorbele sunt incet incet eliminate din meniul zilnic, fiind inlocuite de fast food, de sandwichuri si pizza, care sunt adevarate bombe calorice si fiecare masa se soldeaza cu cateva grame in plus.
Citeste si:  10 lectii despre slabit - partea a II-a
Un alt motiv pentru care tinerii se ingrasa, este faptul ca nu mai locuiesc cu parintii si astfel, de lene, de lipsa de timp si experienta, nu gatesc. Cel mai probabil o cina studenteasca va consta intr-o pizza decat intr-o ciorba sanatoasa. De asemenea, lipsa de bani a studentilor si de multe ori a tinerilor in general, le face pe femeile intre 20 si 30 de ani sa consume alimente ieftine si bogate in E-uri si calorii decat alimente sanatoase, dar la preturi mai mari.
Dieta zilnica a femeii intre 20 si 30 de ani Micul dejun este masa cea mai importanta a zilei, si deci trebuie sa oferi organismului tau tot ceea ce are nevoie pentru a incepe in forta o zi de scoala, lucru si iesiri cu prietenii. Cele mai indicate sunt 100 gr de cereale integrale, combinate cu putin lapte, multe fructe de sezon, evitand insa bananele care sunt un aliment complex si trebuiesc consumate de unele singure. Pentru aportul de glucide necesar, incearca 2 felii de paine neagra sau graham, prajite si unse cu o lingurita de marmelada. Atunci cand nu consumi lapte, consuma neaparat un borcanel de iaurt degresat.
Citeste si:  Cum sa ai un ten perfect (video)
Pranzul trebuie sa consiste intr-un gratar slab, de pui sau de vita, nu mai mult de 100 de grame si gatita pe grill, fara grasime. Se poate combina cu o salata de cruditati, fara sosuri, ci doar cu putin ulei de masline si suc de lamaie. La fel de bine, masa de pranz poate consta intr-o garnitura de legume trasa la tigaie, fara ulei. Se poate combina salata cu iaurt simplu, care va ajuta la digestie. Incercati sa nu consumati paine la masa de pranz.
Citeste si:  Nutritia adultilor
Gustarea de dupa-amiaza echivaleaza cu o gustare intre cursuri sau pe drumul dinspre job spre casa. Gustarea poate consta in cativa biscuiti digestivi, sau 2-3 patratele de ciocolata. Pe cat posibil, incearca sa parcurgi cel putin unul dintre drumurile zilnice pe jos, fie ca e cel de acasa spre facultate sau dinspre job spre casa. Cina poate consta intr-o salata de legume proaspete, garnisita cu 2 linguri de branza slaba de vaci sau de orez, fara adaos de grasime. Poti completa cina cu un iaurt simplu, degresat sau cu fructe bogate in apa, menite sa te ajute peste noapte la tranzitul intestinal: struguri, pepene rosu, cirese.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.