Dietele vedetelor

Gwyneth Paltrow, Jennifer Aniston, Kirsten Dunst toate sunt frumoase si, mai ales, au siluete de vis. Nu poti sa nu te intrebi ce fac de reusesc sa-si pastreze masurile ideale in ciuda stresului, in ciuda sarcinilor. Probabil ca apeleaza si la metode pe care noi, femeile de rand, nu ni le permitem, dar in majoritatea cazurilor secretul e in dieta. Si starurile tin regimuri, unele mai drastice, altele mai „prietenoase”. Dar ce parere au nutritionistii despre regimurile lor ?

Gwyneth Paltrow: dieta bio

Gwyneth Paltrow este de-a dreptul obsedata de ceea ce mananca. Unii spun ca ar fi ajuns chiar la ortorexie, adica atentia exagerata, obsesiva pentru alimentatia sanatoasa. Secretul lui Gwyneth este dieta bio si macrobiotica. Nu mananca nimic din ceea ce este rafinat, prelucrat, prajit si nici produse din carne, peste sau lapte. In meniul actritei nu intra decat fructe, legume, cereale integrale, seminte germinate si alge.

Parerea nutritionistului: urmand un asemenea regim, care exclude produsele de provenienta animala, ne expunem deficitului de proteine, fier si vitamina B12. Un asemenea stil de a manca nu te ajuta neaparat sa slabesti si, in plus, este periculos pentru sanatate.

Citeste si:  Machiaj rapid si fresh (video)

Sharon Stone: dieta indicelui glicemic

Sharon Stone are aproape 50 de ani si totusi silueta ei este invidiata de multe femei, mult mai tinere. Secretul ei este dieta indicelui glicemic, care clasifica alimente in functie de culoare si de indicele glicemic. Alimentele rosii au IG mare si trebuie evitate, cele galbene au IG mediu si trebuie limitate, iar cele verzi au IG mic si sunt recomandate.

Parerea nutritionistului: dieta indicelui glicemic este o strategie buna, atat pentru silueta, cat si pentru sanatate, pentru ca astfel evitam cresterile bruste ale glicemiei si apoi crizele, la fel de bruste, de foame. Conditia este sa echilibram si restul alimentatiei, adica sa consumam destule proteine, grasimi in cantitati moderate, lactate, legume si fructe.

Kirsten Dunst: regimul acido-bazic

Kirsten Dunst urmeaza regimul cel mai la moda, care face furori la Hollywood. Este vorba de dieta acido-bazica, ce are efecte asupra siluetei, dar si asupra tenului si tonusului general. Ideea de baza este sa mentii in echilibru pH-ul organismului compensand excesul de alimente acide (produse prelucrate, carne, peste, cereale) prin consumul de alimente alcaline (fructe, legume, ceai verde, soia, ulei vegetal).

Citeste si:  Aur lichid pentru frumusetea noastra

Parerea nutritionistului: alimentatia noastra bogata in produse prelucrate, in grasimi „rele” si in zaharuri, intr-adevar, are tendinta de a mari pH-ul organismului pentru ca este usor acida. Consumand mai multe alimente alcaline putem sa contracaram efectele acizilor si sa ne imbunatatim sanatatea, in general. Asta poate contribui si la scaderea in greutate, dar numai daca echilibram aportul de alimente. Nu vei contracara efectele unei pungi de chips-uri doar pentru ca, dupa ea, ai mancat doua mere.

Jennifer Aniston: dieta de detoxifiere

La debutul sau, Jennifer nu era foarte slaba, dar apoi a pierdut ceva kilograme in ciuda vietii personale destul de zbuciumate. Secretul ei este dieta de detoxifiere. Dupa ce a renuntat la tutun, cofeina si alcool, actrita incearca sa scape de toate toxinele acumulate in organismul ei, mancand cat mai sanatos posibil, evitand toate alimentele prelucrate si band in fiecare dimineata, pe stomacul gol, un pahar cu suc de lamaie proaspat stors.

Parerea nutritionistulu: ca sa bei suc de lamaie pe stomacul gol, trebuie sa ai un stomac puternic. Lasand asta la o parte, acel suc de lamaie nu are nicio influenta asupra greutatii. Aduce in organism o cantitate mare de vitamina C si antioxidanti, dar… atat. In schimb, preferand alimentele sanatoase, naturale, ne pastram silueta.

Citeste si:  Abdomene de invidiat

Charlize Theron: o alimentatie echilibrata

Charlize Theron, actrita si fost model, nu stie ce e acela un regim. Ea isi pastreaza o silueta frumoasa fara diete drastice, dar nu fara efort. Secretul ei consta in echilibrul alimentatiei zilnice. Mananca variat si echilibrat. Fiecare masa include proteine (carne, peste, oua), fructe, legume si carbohidrati in cantitati reduse. Daca ii e pofta de mancaruri interzise (prajituri, pizza, hamburger), nu se lipseste complet de ele, ci gusta cate putin (un sfert de portie). De asemenea, in fiecare zi ia sase mese mici in loc de trei mai mari.

Parerea nutritionistului: moderatia si varietatea sunt cuvintele cheie ale echilibrului ponderal si ale placerii de a manca. Daca nu eliminam niciuna din grupele de alimente, pastram silueta si ii oferim organismului tot ceea ce are nevoie pentru a functiona. Daca limitam, dar pastram in dieta alimentele care ne plac, evitam atat abuzurile, cat si frustrarile.


Un comentariu
  1. Da si toate arata asa de la natura. Nu au operatii estetice si nici tone de machiaj pe ele si cel mai important fotografiile lor nu sunt niciodata cosmetizate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.