Sfaturi pentru un abdomen plat

Hm. Te uiti in oglinda, iti tii respiratia, tragi burta in spate si tot nu esti multumita. Patretelele sunt greu de dibuit in spatele rotunjimilor existente. Totusi, nu te lasa descurajata. Pana una-alta, n-am auzit pe nimeni sa fi reusit ca, prin lamentatii, sa rezolve problema unui abdomen enervant de rotunjor. Asadar, capul sus si burta jos!

Te avertizam ca nu urmeaza o serie de miracole. Nu iti promitem un “abdomen de vis” intr-un weekend. Dar, daca urmezi sfaturile noastre timp de cateva saptamani, vei avea rezultate vizibile si, mai ales, de durata. “Colaceii”, dar si “colacii”, se ataca de pe mai multe flancuri.

Alimentatia potrivita si obiceiurile alimentare adecvate
Pentru un abdomen plat, alimentatia sanatoasa este obligatorie. Ea trebuie sa includa fructe, legume si cereale, iar sursele de vitamine si fibre trebuie sa fie numeroase pentru a favoriza eliminarea si pentru a evita balonarea. Contra balonarii, ovazul este un aliment minunat. Cruditatile ne ajuta la slabit. Acum, ca tot e vara inca, ar fi pacat sa nu beneficiem de multimea de fructe si legume de sezon. Iar la iarna, va trebui sa avem grija la ingredientele grase.

Citeste si:  Greseli de make-up

Contrar a ceea ce cred multi, zaharurile cu absorbtie lenta, cum sunt pastele si orezul, nu trebuie eliminate complet din meniu, ci doar trebuie evitat abuzul de ele.

Abdomenul e ca o oglinda a sistemului digestiv. Ai probleme cu el, ai probleme si cu estetica. Balonarea, consumul de bauturi gazoase, mesele rapide, mancarea insuficient mestecata, constipatia – tot atatia factori agravanti.

Cateva reguli:
– Retine faptul ca atunci cand mananci in fuga, inghiti si mult aer. Ceea ce duce la incetinirea digestiei. Mananca linistit, nu in picioare, nici in frigider. Fiecare masa trebuie sa dureze cel putin o jumatate de ora.

Citeste si:  Familia pantofilor cu tocuri

– Ai nevoie zilnic de 25-30 de grame pe zi de fibre.

– Incearca sa eviti consumul de legume uscate (fasole, linte, naut) si cartofi.

– Consumul de carne si peste trebuie favorizat. Proteinele iti fac plinul de energie fara sa fermenteze, deci fara balonare.

– Favorizeaza consumul de alimente fierte. Acestea se digera mai usor.

– Ai grija la sare. Excesul de sare duce la retentia de apa la nivelul abdomenului. De asemenea, citeste cu grija etichetele produselor din comert. Acestea contin, majoritatea, multa sare. Daca poti, renunta total la mezeluri.

– Daca ai probleme de digestie, fa o cura cu probiotice. Pentru constipatie, consuma dimineata prune si smochine timp de cateva zile.

Abdomene si iarasi abdomene
Mda, n-am scapat de asta. Nu va putem minti. Pentru un abdomen tonifiat, plat, nu este de ajuns dieta. Orice spune altceva fabuleaza. Si nu, nici aparatele minune de la teleshopping – cele care ne mint ca lucreaza in locul nostru – nu ne pot salva. Asadar, exercitii si iarasi exercitii!

Citeste si:  Folosirea uscatorului de par

Si pentru ca abdomenele, repetate si rasrepetate, se pot dovedi o corvoada, va recomandam tenisul, inotul sau joggingul. Oricare dintre aceste trei sporturi duc la un numar mare de calorii consumate si ajuta si sculptarii unui abdomen asa cum ne dorim.

Ai grija si de modul in care respiri. O buna respiratie ajuta la eliminarea toxinelor.

Nu uitati de celulita
De obicei, celulita este prezenta pe coapse si fese. Totusi, nu discrimineaza, in cazul unor dintre noi, nici zona. Partea buna e ca, odata ce ai respectat primele doua etape, munca iti va fi vizibil usurata. Celulita nu apare din senin, iar alimentatia are un cuvant greu de spus. Masajele ajuta.


Un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.