Si ei sunt ai nostri! Dieta pentru barbati

Barbatul trebuie sa fie un pic mai frumos decat dracul – iata o vorba pe care cu siguranta n-a scos-o Gary Cooper sau Alain Delon. Sa admitem c-ar fi asa. In cazul asta, macar sa nu fie mai gras ca dracul! Supune-l la regim alimentar, daca e cazul. Cand iesi cu el la teatru sau la cinematograf, sa se poata misca decent printre randurile de scaune in cautarea locurilor de pe bilet. Cand stati intinsi alaturi la plaja si soarele bate piezis, sa nu-ti faca umbra cu burta. Ameninta-l ca, daca nu accepta, nu-i mai faci mancare calda. Macar la dieta mai are parte de ea.

La barbati, metabolismul e mai rapid ca la femei. Ei trebuie sa coroboreze regimul alimentar cu exercitiile sportive de mai mare intensitate. De cum si-au propus sa treaca la slabit, nu trebuie sa o faca „de maine“. Vor incepe prima noapte si, bineinteles, in toate noptile vor proceda la fel. Trebuie sa doarma 7-8 ore pe noapte si sa se trezeasca la 7 cel tarziu. Aasadar, culcarea la 11 sau la 12. E rezonabil, aveti timp seara, pana la ora stingerii, de iesit in oras, de stat la TV, de facut ce-aveti chef sau ce n-aveti chef, dar trebuie facut. Cu asemenea orar de culcare si mai ales de trezire, omul slabeste mai repede si mai ireversibil decat daca ar motai in pat pana la 9-10 dimineata. Iar daca stam treji la orele mici din noapte, ne roade foamea mult mai tare decat ziua si suntem tentati sa rontaim cate ceva.

Citeste si:  Fixarea machiajului (video)

Ziua incepe cu micul dejun. Nu sarim niciodata peste el. Si daca am vorbit de masa de dimineata, sa va prezentam un model de meniu al unei zile. Incercam sa ne tinem aproape de el si il urmam vreme de 7 zile. Continuam cu exercitiile fizice si programul de somn, iar revenirea la alimentatia normala o facem cu pasi mici.

Model de meniu in dieta pentru barbati
Mic dejun:
fulgi de mei sau fulgi de ovaz, branza grasa sau lapte gras, miere sau un ciorchine de struguri sau nuci
Gustare:
un mar, o para, o portocala sau un ciorchine de struguri
Pranz:
un cotlet de berbec si salata sau somon la gratar cu legume
Cina:
crap la cuptor cu mamaliga sau branza de vaca si un fruct sau salata de ton cu legume.
Au trecut zilele dietei? Luam cel putin o data pe zi o masa sanatoasa, adica fara prajeli, grasime, faina (paine alba), cartofi, dulciuri, bauturi acidulate si produse de fast food. Cat mai des sa punem pe masa cereale integrale, iaurt, legume si fructe. Oricand, la dieta sau nu, e recomandabil sa bem doi litri de lichide pe zi (nu punem la socoteala berea, vinul, carbogazoasele), repartizati uniform pe durata zilei.

Citeste si:  Masti naturale impotriva cearcanelor si pungilor de sub ochi

Prin sport, la intarirea pacii intre popoare si a propriei musculaturi
Un program de exercitii fizice solicitante si care sa dureze o ora cel putin e recomandabil de 3-4 ori pe saptamana. Cine n-are timp de sala, n-are echipament sportiv sau se jeneaza sa-si arate burta acolo sa faca bine sa-si cumpere niste gantere. In orice incapere a casei poate lucra cu ele. Mai face pauze pentru exercitii simple cu alte parti anatomice decat mainile. Vom cauta apoi sa diversificam sportul, introducandu-le pe acelea care comporta alergare (in afara de sah, cam toate) si inotul, daca se poate.

Citeste si:  Ironic: Machiajul imbunatateste nivelul activitatii neurologice

In afara acestor cel putin trei ore de sport saptamanal, in fiecare zi e necesara miscarea. Niste mers pe jos, urcat de scari. Mutat mobila, batut de covoare… Asa cum un om se indeamna mai bine la mancat cand are un tovaras langa el, la fel procedeaza si la abtinut din mancat. Esti supla si n-ai nevoie de dieta, cot la cot cu iubitul sau sotul tau? Comploteaza cu prietena cea mai buna si intovaraseste-l pe al tau cu al ei! Iar cand il vezi c-a ajuns in fata blocului, venind de la serviciu, si stati la un etaj de sus, du-te fuga si blocheaza liftul!


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.