Slabeste 4-5 kilograme cu dieta cu supa

Dietele se tin si iarna, nu doar primavara. Ca sa fii sigura ca rochia la care te-ai gandit pentru Revelion iti va sta minunat, ti-am pregatit o dieta specifica anotimpului: una bazata pe supe si care tine doua saptamani. Nu te teme, vei consuma cate putin din toate, doar masa de seara se va reduce la o supa.

Trebuie sa te avertizam insa ca e vorba de un regim hipocaloric, ce numara un aport de 600 de calorii zilnic. Asadar trebuie sa fii sigura ca starea ta de sanatate este una foarte buna. Regimul promite o scadere de 4-5 kilograme in 15 zile.

Un avantaj consta in faptul ca prevede totusi trei mese: un mic-dejun, un dejun foarte usor, dar echilibrat (de tipul peste si legume la aburi) si o cina constand in supa. Organismul primeste multe fibre, minerale si vitamine, dar si proteine pentru a evita pierderea de masa musculara. Ceea ce lipseste sunt carbohidratii, iar asta poate duce la lipsa de vlaga, de energie. In schimb, pentru a pacali foamea, este permis consumul de infuzii. Fara zahar, evident. Cand foamea este insuportabila, se poate «trisa» cu o farfurie de legume la aburi sau cu o salata verde sau de andive cu suc de lamaie.

Citeste si:  Nutritia adultilor

Odata incheiata dieta, adaugati calorii treptat. Nu treceti direct de la 600 la 1800. Pentru doua saptamani incercati sa consumati in jur de 900 de calorii, apoi 1400 inainte de a reveni la un normal de 1600/1800. Si, orice ar fi, nu urmati dieta pentru mai mult de 15 zile.

Iata un exemplu de meniu:
Luni
– Mic-dejun: milkshake de père si banane.
– Dejun: 300 de grame de branza degresata cu ceapa verde si dovlecei.
– Cina: supa de praz si cartofi si o para.
Marti
– Mic-dejun: milkshake de mere.
– Dejun: 200 de grame de peste si 200 de grame de piure de dovleac.
– Cina : supa de elgume si o portocala.
Miercuri
– Mic-dejun: milkshake de kiwi.
– Dejun: 300 de grame de branza degresata si morcovi la aburi cu sos de curry.
– Cina : supa de varza.

Citeste si:  Cum combatem retentia de apa?

Joi
– Mic-dejun milkshake de fructe de padure.
– Dejun: 125 de grame de somon cu marar si lamaie si 200 de grame de spanac.
– Cina: supa de legume si compot de mere fara zahar adaugat.

Vineri
– Mic-dejun: suc de rosii cu castraveti.
– Dejun: 200 de grame de dorada si dovlecei la aburi.
– Cina: supa de rosii si o jumatate de banana.

Citeste si:  Cum asortam culoarea parului cu machiajul

Sambata
– Mic-dejun : milkshake de banane si mango.
– Dejun: 300 de grame de branza slaba cu ceapa verde, rosie si ardei gras.
– Cina: supa de praz si cartofi si o portocala.

Duminica
– Mic-dejun : doua clementine si 150 de grame de branza slaba.
– Pranz : 200 de grame de cod cu fasole verde cu usturoi.
– Cina : supa de legume si o para.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.