Slabeste rapid si eficient

Dieta aceasta e una care iti permite sa dai jos rapid surplusul de kilograme si promite sa nu le pui la loc dupa ce o inchei. Se bazeaza pe dozarea optima a nutrientilor in organism si echilibrarea numarului de calorii. Reducerea carbohidratilor si pastrarea limitei de calorii la cel mult 1500 in meniul zilnic sunt obligatiile de capatai ale celei care porneste dieta.

In primul rand, trebuie sa stii unde se afla carbohidrantii simpli si sa suprimi acele produse din alimentatie. Asadar, evita cu orice pret: painea alba, faina alba, orezul alb, zaharul rafinat si produsele de fast food.

Cand eliminam sau limitam drastic grasimile si carbohidratii din hrana, trebuie sa facem recurs in mod special la proteine. Vom consuma carne fara grasime de pui, curcan si vitel, oua (in special albusul), lapte degresat. Legumele si fructele sunt indispensabile pentru continutul lor de minerale si vitamine. Dupa proteine, acizii grasi nesaturati sunt si ei importanti. Ii extragem din peste (somon, macrou, hering), din unt si branza cu putina grasime, din alune, migdale, mazare si linte. Mai jos, avem un model de meniu al unei zile. Mancarea va diferi de la o zi la alta. Conditia e sa ne incadram in cele 1.500 de calorii. De altfel, portiile nu vor fi tocmai pantagruelice. Din alimentele enumerate mai sus vom mai face schimbari in meniul de mai jos, evitand monotonia.

Citeste si:  Machiaj mineral secretul tenului sanatos

Nu ai voie sa omiti micul dejun, orice-ar fi, dar nici sa treci sa iei masa de dimineata pana nu bei un pahar cu apa calda cu zeama de lamaie pe stomacul gol, pentru ca lamaia detoxifica organismul si elimina din grasimi. Aceasta treaba fiind incheiata, iei prima masa a zilei, apoi pe urmatoarele, astfel:

Citeste si:  Exercitii pentru un spate drept

Micul dejun:
un ou rascopt sau omleta, fulgi de ovaz sau de porumb, lapte degresat si un fruct: banana, mar, avocado, pepene verde sau galben.
Pranzul:
o supa de brocolli sau spanac, carne de pui, de curcan de vitel sau de peste, fiarta sau la gratar, doua felii de paine de cereale integrale sau paine neagra.
Cina:
o supa de legume proaspete (varza, sfecla rosie, rosii, salata, ceapa) sau o supa de legume uscate (linte, fasole) sau legume inabusite cu putin ulei de masline extravirgin.
Gustari intre mese:
biscuiti dietetici sau floricele de porumb, alune, migdale, un pahar de suc de fructe proaspete.

Citeste si:  Pantaloni si fuste cu talie inalta

Dimineata, inaintea primei mese ori dupa ea, trebuie sa bei, in cel mult o ora, trei pahare de apa plata. Consumul de apa e obligatoriu si e mai mare decat in majoritatea curelor: se impun 3 litri pe zi. Intre mese, dupa cum am vazut, putem bea un pahar de fresh; nu insa si altfel de suc, nici acidulat, nici neacidulat.

Regimul il tii pana vezi ca da roadele sperate, cel putin 7 zile. E considerat un regim de slabire rapida. Vei pierde kilograme in mod sanatos, fara sa suferi prea tare de foame (poate doar pofta de dulciuri sa te macine…) si fara sa pui la loc prea repede ce-ai pierdut.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.