Trei regimuri-minune si o experienta personala

Recunosc, sunt vinovata. Dati cu pietre. Sau cu rosii si castraveti, pentru ca tot sunt hipocalorice. Am testat de-a lungul timpului diverse regimuri. Din acelea soc. De eficacitate diferita. Nu aveam prea multe kilograme de pierdut, sa zicem vreo 5-6 ca sa fiu complet multumita de cum arat.

Primul dintre ele, si-mi amintesc aproape cu nostalgie de el, a fost celebrul Regim cu supa de varza. Cred ca aveam vreo 20 de ani cand l-am incercat. Pentru cele care nu stiti in ce consta, redau meniul mai jos. Ideea de principiu era simpla: cu cat mananci mai multa supa, cu atat slabesti mai mult. Despre varza se spune ca ajuta la accelerarea metabolismului si ca ar avea calorii negative.

Supa se prepara asa: se iau cateva cepe, doi ardei, doua cutiute de paste de rosii, o varza medie, frunze de telina, ardei iute, patrunjel, sare si piper. Toate se pun la fiert. Mai intain 10 minute la foc mare, apoi inca aproximativ doua ore la foc mic.

In prima zi, pe langa supa, se consuma fructe. A doua zi, legume (dar fara legume cu calorii multe, cum ar fi cartofii, fasolea, mazarea, lintea, nautul etc). In a treia zi, puteti combina fructele cu legumele. In a patra zi, pe langa supa de varza cea de toate zilele, puteti savura 3 banane. In a cincea zi, 800 de grame de carne de vita sau pui. In a sasea zi, orez fiert chior. Si, in sfarsit, in cea de-a saptea zi, e raiul pe pamant: peste la gratar.

Citeste si:  Cine a inventat produsele cosmetice? Chanel?!

Nu va voi minti: supa e oribila. In prima zi, vi se parea ok. Apoi, pe masura ce trece timpul, o veti uri. Detesta. Cu toate papilele gustative.

Dar va merita. La mine, cel putin, a functionat. Am pierdut tot ce aveam de pierdut.

Al doilea regim testat a fost cel disociat. Dar varianta hard. Trei zile fructe, trei zile legume, trei zile lactate, trei zile carne. Apoi, de la capat, dar cu serii de cate doua zile. Iar, la final, cate o zi. Personal, in zilele de fructe ma simteam cea mai infometata. Iar zilele de carne mi s-au parut cele mai dificile. Desi, dupa iaurturi degresate timp de trei zile, tanjesti dupa ceva mai consistent, sa mananci doar carne poate fi destul de… gretos. Iarasi, am dat jos mai mult decat as fi visat.

Al treilea testat a fost nu mai putin faimoasa dieta daneza. Probabil o stiti deja. Se pune despre ea ca ar modifica metabolismul si nu este recomandabil sa fie urmata decat cel mult o data pe an.

Ziua 1:
Dimineata: Cafea + 1 cub de zahar
Pranz: 2 oua fierte tari + 400 gr de spanac + 1 rosie
Seara: 200 gr friptura vita + salata verde + ulei, lamaie (friptura)

Ziua 2:
Dimineata: Cafea + 1 cub de zahar
Pranz: 250 gr sunca + 1 iaurt natural
Seara: 200 gr friptura vita + salata verde + ulei, lamaie (friptura)

Ziua 3:
Dimineata: Cafea + 1 cub de zahar + 1 felie de paine prajita
Pranz: 2 oua fierte tare + 1 felie de sunca + salata verde
Seara: 1 telina fiarta + 1 rosie + 1 fruct

Citeste si:  Imbraca-te potrivit varstei

Ziua 4:
Dimineata: Cafea + 1 cub de zahar + 1 felie de paine prajita
Pranz: 200 ml zeama de fructe + 1 iaurt
Seara: 1 ou fiert tare + 1 morcov ras + 250 gr fructe

Ziua 5:
Dimineata: 1 morcov mare ras + lamaie
Pranz: 200 gr peste cod fiert + lamaie
Seara: 200 gr friptura vita + unt + telina rasa

Ziua 6:
Dimineata: Cafea + 1 cub de zahar + 1 felie de paine prajita
Pranz: 2 oua tari + morcov ras
Seara: 1/2 pui + salata verde cu ulei; lamaie

Ziua 7:
Dimineata: ceai gol
Pranz: apa chioara
Seara: 200 g cotlet de miel + mar

Ziua 8:
Dimineata: Cafea + 1 cub de zahar
Pranz: 2 oua fierte tari + 400 gr de spanac + 1 rosie
Seara: 200 gr friptura vita + salata verde + ulei, lamaie (friptura)

Ziua 9:
Dimineata: Cafea + 1 cub de zahar
Pranz: 250 gr sunca + 1 iaurt natural
Seara: 200 gr friptura vita + salata verde + ulei, lamaie (friptura)

Ziua 10:
Dimineata: Cafea + 1 cub de zahar + 1 felie de paine prajita
Pranz: 2 oua fierte tare + 1 felie de sunca + salata verde
Seara: 1 telina fiarta + 1 rosie + 1 fruct

Ziua 11:
Dimineata: Cafea + 1 cub de zahar + 1 felie de paine prajita
Pranz: 200 ml zeama de fructe + 1 iaurt
Seara: 1 ou fiert tare + 1 morcov ras + 250 gr fructe

Ziua 12:
Dimineata: 1 morcov mare ras + lamaie
Pranz: 200 gr peste cod fiert + lamaie
Seara: 200 gr friptura vita + unt + telina rasa

Ziua 13:
Dimineata: Cafea + 1 cub de zahar + 1 felie de paine prajita
Pranz: 2 oua tari + morcov ras
Seara: 1/2 pui + salata verde cu ulei; lamaie

Nu mi s-a parut foarte greu de tinut, mai ales ca sunt totusi trei mese, iar eu nu obisnuiam si nu obisnuiesc sa mananc dimineata. Stiu, sunt vinovata, astept rosiile si ouale! (sa nu fie Benedict caci au o groaza de calorii). Dar nici rezultatele n-au fost pe masura. Adica, nu am scapat de tot bagajul pe care as fi vrut sa-l las in urma. Altii au reusit, corpului si metabolismului meu nu le-a placut insa dieta asta.

Citeste si:  Cum sa pari mai slaba?

Probabil va intrebati ca tot omul care vrea sa slabeasca prin diete minune: Si? Ai pus la loc dupa aia?
Tristul si previzibilul raspuns este: DA. Nu mai multe decat dadusem, dar da, au revenit. Era si logic, nu? Odata ce m-am intors la portia zilnica de ciocolata, la marea mea pasiune: dulciurile. S-ar putea spune ca n-am leac. Cu toate astea, pe cel disociat, il repet cam o data pe an. Cand mi se pare mie ca nu ma mai suporta oglinda si se impun masuri drastice. Caci, vedeti voi, ciudatenia e ca nu prea observ etapele prin care trec. Oglinda nu se stramba, mai intai cu o spranceana, apoi cu gura pentru ca in final sa para dezgustata de-a dreptul. Nu. Imi dau seama prea tarziu cand e repulsie totala. Si, din pacate, nu am rabdare cu un regim sanatos.

Mananc haotic, nu iau micul dejun, pranzul e pe apucate, iar cina e cea mai bogata masa si e si foarte tarzie.

Voi ce diete ati tinut si cu ce fel de efecte?


5 Comentarii
  1. Buna,
    Si eu am tinut regimuri de-a lungul anilor, ideea e ca ma ingras treptat si nu prea imi dau seama cat de mult am pus pana nu e prea tarziu.
    Singura dieta care a dat roade si chiar mi-a facut bine a fost cel disociat, dar e diferit de cel pe care l-ai scris tu mai sus.
    Ce mi-a placut mie la acest regim e ca nu ai cantitati de mancare si nu ai ore fixe. Sa nu folosesti ulei si sa nu mananci dupa ora 6p.m.
    LUNI:
    mananci FRUCTE, cate vrei de care vrei, fara banane, totul pana la ora 6.
    MARTI:
    LEGUME FIERTE, poti sa faci mancare, orice fele de legume, in orice combinatii, ideea e sa nu folosesti mai mult de 1-2 cartofi medii.
    MIERCURI:
    CARNE VITA fiarta sau pe gratar, fara ulei. Ceea ce e cam naspa, carnea de vita se usuca si trebuie sa o mananci atunci cand ai facut-o.
    JOI:
    LACTATE: branza, iaurt, lapte, smantana daca se poate cu grasime maxima de 3%.
    VINERI:
    PESTE fiert sau pe gratar
    SAMBATA:
    LEGUME CRUDE: salate sau pur si simplu mananci legumele crude:morcovi ardei. Ideea este ca salata nu prea puteam sa mananc salata fara un pic de ulei asa ca puneam un pic de ulei de masline.
    DUMINICA:
    PIEPT DE PUI: fiert sau pe gratar. Asta pot spun ca era ziua care imi placea.
    L-am tinut acest regim si pot sa spun ca merge.
    Ideea este ca nu poti sa folosesti ulei, dar ce mi-a placut este ca poti folosi sare fara probleme.

  2. M-am saturat de diete fara efect sau efect pe termen scurt. Eu de cand ma stiu am fost un pic mai plinuta, am tinut regim am cosultat un nutritionist, am facut sport (cel putin 30 de minute pe zi) am facut tot ce se poate pentru o siluete silfida dar fara prea mari rezultate intr-un final m-am lasat pagubasa. Prefer sa fac sport pt a ma mentine in forma si a-mi pastra tonusul muscular dar sa ma infometez sau mai rau sa mananc tot felul de combinati fara gust si fade mai bine nu. Si stiti cum se spune ,,cine te place, te place asa cum esti,,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.