Trucuri si reguli pentru dieta (partea a II-a)

Please select a featured image for your post

Redu portiile de mancare! Nu uita aceasta regula atunci cand te pregatesti sa te servesti cu mancare, indiferent ca e vorba de salata sau de friptura la gratar. Trebuie sa te trezesti de la masa cu senzatia ca nu iti mai e foame, nu sa te simti ca si cum ai fi mancat porcul de Craciun. Miscare, miscare, miscare! Nu iti cere nimeni sa fii urmatoarea Nadia Comaneci, dar incerca sa faci zilnic minim 30 de minute de miscare, indiferent ca este vorba de mers pe bicicleta, inot sau pur si simplu plimbari in ritm mai alert. Cine a spus ca „mersul pe jos face piciorul frumos”, nu glumea. Plimbarile intr-un ritm putin mai alert, pun intreaga musculatura la contributie si iti tonifica organismul. Gandeste-te ca la fiecare plimbare, stratul adiopos se miscoreaza cate putin. Asta ar trebui sa te motiveze sa asociezi dieta cu sportul. In plus, slabitul lasa urme asupra pielii tale, chiar daca e facut progresiv. Aceste urme vor fi mult mai putin vizibile atunci cand pielea are un tonus bun. Nu inceta sa faci sport nici dupa ce renunti la dieta: sportul este cheia unui corp suplu si sanatos.
Citeste si:  Genti pentru laptop
Trei variante de meniu pentru o zi de dieta Asa cum am stabilit, a sosit si ziua X, prima zi de dieta. Pentru a-ti fi mai usor sa te organizezi, iti vom oferi noi 3 variante de meniu dietetic, ca sa incepi in forta si cu mult curaj.

3 variante pentru micul dejun: poti incerca o combinatie de 200 de ml de suc proaspat de fructe, fara adaos de zahar si doua feliute de paine integrala cu branza slaba. O alta varianta ar fi sa combini un ou fiert (ouale fierte sunt foarte recomandate in diete), doua felii de sunca slaba si 2 morocovi rasi. O a treia varianta: un ou fiert, 2 felii de sunca de pui, o felie de paine neagra toast.
3 variante pentru pranz: 200 gr de peste slab la grill (in nici un caz din conserva) si o salata din 100 gr de salat verde, morcov ras si putina telina rasa, peste care poti stoarce zeama de la o jumatate de lamaie. O alta varianta: 200 gr de piept de pui la gratar, fara adaos de condimente sau ulei, o salata de on cu porumb, un iaurt degresat, portie mica. O a treia varianta 250 de grame de gratar slab, de exemplu din ceafa de porc si o biluta de mozarella.
3 variante pentru gustarea de dupa-amiaza: incearca sa nu mananci dulciuri sau biscuiti atunci cand te rapune foamea intre pranz si cina, ci mananca fie un mar verde, fie 150 gr de cirese, fie bea un pahar de suc proaspat de portocale.
3 variante pentru cina: o felie de piept de pui la gratar, o felie de paine prajita, un ardei gras. O alta varianta de cina dietetica ar fi o felie de muschi de vita la gratar, o salata din o rosie, un castravete si cateva frunze de salata, cu o lingura de ulei de masline. Mai puteti incerca si 4-5 ciuperci mari la gratar combinate cu 100 gr de branza slaba si un fruct (in afara de banane).
Citeste si:  Sarcina si kilogramele in plus. Cum apar si cum le putem controla
Nu uita ca dieta nu va face minuni peste o noapte ci iti ofera o slabire progresiva, in jur de 5 kilograme in 2 saptamani. Slabind incet, cu rabdare si fara infometare, asigurandu-i organismului toate substantele de care are nevoie, este singura varianta care te asigura ca nu vei acumula kilogramele inapoi rapid, imediat dupa terminarea dietei.

Citeste si:  Mituri in dieta pentru frumusete

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.