Trucuri simple pentru un par sanatos si frumos

Visam mereu la un par frumos, bogat, matasos, in care lumina se joaca. Uitam insa de multe ori ca sanatatea si aspectul firului de par depind de sanatatea scalpului. Iata cateva sfaturi simple, care pot fi urmate de toata lumea pentru a ne asigura ca ne transformam parul intr-o arma de seductie.

Cum ne spalam?
Indicat este sa ne spalam parul o data la trei zile. Daca o facem mai des, putem provoca un exces de sebum, care duce la un aspect tern.
Esential este samponul pe care il alegem. In momentul in care il achizitionam trebuie sa stim ce fel de par avem (uscat, gras, vopsit). Formula trebuie sa fie una blanda, care respecta ph-ul pielii, dar sa aiba si calitati hidratante (atentie, ca si in cazul pielii, si parul gras are nevoie de hidratare).

Citeste si:  Iaurtul si silueta ta

Incepeti prin a uda bine firul de parul. Aplicati apoi samponul, masati usor (fara unghii!), apoi, lasati-l sa actioneze cateva minute. Daca parul nu este foarte murdar, evitati samponarea dubla, astfel nu faceti decat sa va iritati inutil pielea capului.

Pentru regenerarea peliculei protectoare a firului de par, aplicati un balsam. Lasati-l si pe el cateva minute, apoi clatiti cu apa din abudenta. Daca puteti suporta, ultimul jet de apa ar trebui sa fie rece. Asta va duce la reinchiderea porilor si va da un plus de stralucire.

Este de preferat sa lasati parul sa se usuce de la sine. Daca va grabiti, strangeti-va parul intr-un prosop, apoi folositi foehnul la temperatura minima. Aranjati-l folosind perii din materiale naturale, care respecta fibra capilara.

Citeste si:  Ce mancam vara

Truc: puteti amesteca, la limpezire, apa rece cu otet de vin alb sau cu zeama de lamaie. Va da luminozitate si reflexe stralucitoare parului.
Aplicati o masca cel putin o data pe saptamana pentru o hranire profunda a firului de par.
De asemenea, esential este sa va taiati varfurile regulat.

Sanatatea din interior
Din pacate, aspectul parului nu depinde numai de produsele cu care-l spalam sau de cum il aranjam. Ci si de stilul de viata si ceea ce mancam. Stresul favorizeaza excesul de sebum, matreata si caderea parului. Daca aveti astfel de probleme, puteti face o cura cu magneziu, este o excelenta arma impotriva stresului.
Sportul ajuta si el. Activitatea fizica ajuta organismul sa elimine toxinele prin transpiratie si sebum. Dupa ce-ati facut sport, spalati-va pe cap pentru a indeparta urmele transpiratiei.
O alimentatie sanatoasa duce la par puternic. Proteinele, sulful, zincul vierul si vitamina B sunt cinci elemente indispensabile unui par sanatos.

Citeste si:  Aplicare gene false

Sfaturi in functie de tipul firului de par
Par gras. Cauza lui este excesul de sebum. Asadar trebuie normalizata secretia lui. Puteti face asta cu ajutorul produselor speciale.
Par uscat. Atunci cand secretia de sebum este insuficienta, e nevoie de hidratare. Sampon hidranta si o masca hranitoare – iata duoul imbatabil. De asemenea, periatul regulat cu o perie cu peri naturali care sa ajute o buna distribuire a sebumului.
Par tern. Atunci cand firul de par reflecta insuficient lumina. Clatiti parul cu un produs care sa dea stralucire. Puteti adauga zeama de lamaie sau otet de vin alb.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.