Vrei sa scapi de celulita? Iata ce trebuie sa stii

Celulita are mai multe origini: alimentatie defectuoasa, circulatia proasta, sedentarismul. Pentru a scapa de asta, putem face masaje, impachetari cu tot felul de creme si ingrediente minune, putem folosi toate produsele anticelulitice din lume, putem face sport, dar trebuie sa stiti, doamnelor si domnisoarelor, ca peste o etapa nu putem trece: alimentatia. Din inamic, trebuie s-o transformam intr-un aliat al nostru. Celulita apare drept rezultat al unei nutritii sarace in fibre, dar bogate in lipide si glucide. Asadar, trebuie sa ne orientam spre un regim mai echilibrat. Nu trebuie sa ne infometam (e chiar interzis), ci sa facem alegerile potrivite.

Sunt de evitat urmatoarele:

– alimentele pline de toxine, cum ar fi mezelurile, produsele de patiserie, sosurile grase, tot ce presupune prajire, bauturile carbogazoase (chiar si apa) si alcoolul. Pe scurt, tot ce are multe grasimi, sare si zahar.

Citeste si:  Un machiaj plin de culoare (video)

– sarea. Indepartati solnita de pe masa. Daca vi se pare ca mancarea nu are savoare, optati pentru condimente si ierburi.

Sunt de consumat cu moderatie urmatoarele:
– felurile de mancare cu ulei sau cu unt. Este de preferat sa consumam alimente la gratar sau la aburi. Uleiul de masline este permis.

– cruditatile. Da, acestea ajuta la pierderea in greutate, dar nu si la lupta impotriva celulitei. Continutul mare de saruri minerale duce la retentia de apa. Asadar, este de preferat sa le gatiti termic la aburi si sa privilegiati consumul de vinete, telina, ardei, varsa si praz.

Sunt de consumat din plin urmatoarele:
– proteinele pe care le contin carnea alba si ouale pentru ca ele ajuta la dezvoltarea de fibra musculara. Fiind slabe, proteinele obliga organismul sa conume energia stocata in celulele tesuturilor adipoase.

Citeste si:  Pledoarie pentru cosmeticele romanesti

– alimentele bogate in fier precum lintea. Fierul favorizeaza transportul oxigenului in sange. Un nivel scazut al acestuia duce la stari de oboseala, chiar anemie. Evitati sa beti cafea dupa masa intrucat cofeina duce la absorbtia fierului.

– peste si fructe de mare cu acizi grasi. Nu uitati de faimosii omega 3. Aceste alimente au si proprietati anti-inflamatoare si impiedica balonarea.

– potasiu intrucat stimuleaza drenajul limfatic, adica decongestionarea zonelor unde s-a acumulat celulita. Il gasiti in fructe uscate, drojdie de bere si unele legume ca andivele.

– alimente integrale, precum paste, cereale, orez sau paine. Toate acestea absorb toxinele si dau senzatia de satietate. Totusi, nu trebuie abuzat. Orezul si pastele se consuma de trei ori pe saptamana maximum. Altfel, suntem nevoite sa compensam prin sport.

Citeste si:  O dieta care face zarva: cu supa de varza

– vitamina C pe care o gasim in fructe intrucat fortifica peretii vaselor de sange. Kiwi, de exemplu, ajuta si la combaterea stresului si amelioreaza tranzitul intestinal.

– fructe rosii. Ori ca atare, ori sucuri. Contin vitamina P care ajuta la ameliorarea circulatiei. Au si cantitati insemnate de antioxidanti care favorizeaza regenerarea celulara.

Nu uita de hidratarea pe parcursul intregii zile. Este importanta pentru a elimina toxinele. Poti consuma si ceai, in special ceai verde intrucat limiteaza absorbtia de lipide si glucide si combate retentia de apa.


2 Comentarii
  1. offffff …..urata celulita asta , si eu ma chinui cu ea de 2 ani dar reusesc sa o tin din frau cu masaje , fara asa multe prajeli si lichide 2 l pe zi

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.