Alege regimul potrivit pentru tine

Exista numeroase diete cu efecte miraculoase, insa fiecare persoana are metabolismul sau si nu orice dieta se potriveste cu oricare tip de metabolism.
Printre cele mai raspandite diete din lume se numara si „Atkins”, care este bazata pe reducerea impactului carbohidratilor asupra organismului, alimentele consumate fiind bogate in proteine. Renuntand la carbohidrati, organismul se va vedea nevoit sa arda din depozitul de grasime. Regimul botezat dupa doctorul care l-a descoperit a creat multe controverse atunci cand a aparut pentru prima data, insa a devenit la scurt timp unul dintre cele mai raspandite in randul femeilor care vor sa slabeasca.
Dieta mediteraneeana este, probabil, una dintre cele mai usoare si placute in acelasi timp, multe femei transformand-o intr-un stil de viata. Aceasta este caracterizata prin consumul de ulei de masline, unul dintre cele mai sanatoase alimente, prin fructe si legume proaspete, carne de pui, peste sau fructe de mare.
Dieta japoneza a fost inventata de Naomi Moriyama si William Doyle. Aceasta se bazeaza pe faptul ca femeile japoneze sunt printre cele mai sanatoase din lume, tocmai datorita unui regim alimentar strict si corect, care contine alimente sanatoase. Regimul se desfasoare pe durata a 30 de zile si presupune un consum mare de supa de miso, o mancare traditionala japoneza obtinuta din orez fermentat si soia, alaturi de branza tofu, iar paine este inlocuita cu orez brun. Mai mult decat atat, regimul japonez presupune si renuntarea la zahar, peste, fructe.
Dieta denumita „ABS” a fost inventata de catre David Zinczenzo. Aceasta a fost adresata in primul rand barbatilor, fiind preluata mai apoi si de femei. Regimul consta in sase mese usoare pe zi, combinate cu exercitii fizice. Rezultatele par fi spectaculoare si de lunga durata.
Dieta „South Beach” seamana oarecum cu „Atkins” bazandu-se in mare parte pe aceleasi principii: consum scazut de carbohidrati, care sunt impartiti in „buni si rai”. Din categoria carbohidratilor buni fac parte, de exemplu, painea obtinuta din cereale integrale si orezul brun, iar dintre cei rai- cerealele rafinate. Regimul „South Beach” presupune trei mese consistente pe zi, iar intre orele de masa se recomanda o gustare usoara.

Citeste si:  Despre alimentele cu continut scazut de carbohidrati

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.