Alimentatia pe timpul verii

Vara, organismul nostru are nevoie de multe proteine si minerale, pentru a putea face fata caldurii si pentru a nu ne deshidrata.
Specialistii nutritionisti ne recomanda sa avem grija la alimentele pe care le consumam pe timp de vara daca vrem sa ne mentinem un nivel de sanatate bun si un fizic de invidiat.

Iata care sunt recomandarile specialistilor pentru aceasta vara:

1. Bea apa!
Intr-o dieta, apa este la fel de importanta ca alimentele pe care le consumi. Apa ajuta organismul sa functioneze normal si sa asigure digestia fara probleme a alimentelor consumate. Pe timpul verii, din cauza caldurii, atat parul, cat si tenul, au tendinta de a se usca, deshidrata. Miminul de 8 pahare de apa pe zi, te scapa de probleme si te ajuta sa-ti mentii tenul fresh si corpul hidratat.

Citeste si:  Micul-dejun nu poate fi recuperat peste zi

2. Renunta la cofeina.
O cafea, dimineata, este suficienta pentru a-ti capata energia si tonusul de care ai nevoie. Evita sa faci o obisnuita din pauza de cafea si sa bei mai mult de doua cafele pe zi. De asemenea, consumul de Cola este daunator, mai ales in zilele de vara, cand organismul este mai slabit si are nevoie de minerale si vitamine. Cofeina distruge rezervele de vitamine si creeaza organismului senzatia de oboseala si lipsa de putere.

Citeste si:  Supla intr-o clipa

3. Mananca fructe
Este vara si pe piata gasesti aproape toate fructele posibile: banane, portocale, pepeni, capsuni, cirese, zmeura sau mure. Pepenele rosu este cel mai recomandat, deoarece contine foarte multa apa si zaharina, buna pentru organism.

4. Mananca salata
Pentru ca vara nu avem foarte multa pofta de mancare, cea mai buna si usoara mancare o reprezinta salatele si pastele. Rosiile, castravetii si salata verde sunt nemaipomenit de recomandate pentru persoanele care sunt la dieta si vor sa-si asigure necesarul zilnic de proteine.

Citeste si:  Rujul rosu - o nota clasica

Incearca sa consumi intotdeauna alimente proaspete vara. Evita conservele, legumele si fructele congelate sau uscate. Consuma carne de pui, pentru ca este cea mai usoara si asigura un surplus de lipide, de care organismul are nevoie, in mod deosebit vara.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.