Alimente care ard grasimile

Alimentele care ard grasimile au nevoie de aproape la fel de multe calorii pe cat contin pentru a fii digerate. Incorporand aceste alimente in dieta ta, vei fi in stare sa slabesti si sa te simti satula in acelasi timp. Cu ajutorul acestor alimente vei reusi sa iti pastrezi si nivelul zaharului din sange la niste limite normale, impiedicand astfel fluctuatiile care pot aparea pe tot parcursul unei zile. Incepe-ti ziua si hraneste-ti metabolismul cu un mic-dejun plin de fructe, legume si carne slaba.

Citeste si:  Ai grija de buzele tale

Fructe

Alimentele care ard caloriile reduc caloriile din alimentele grase eliminand propria lor grasime inainte sa fie depozitata in organism. Consumand fructe care sunt sarace in calorii si care contin foarte multe fibre, vei fi in stare sa le asociezi cu alimente mai grase precum branza, carne, si poti evita in acest fel ingrasarea. Fructele care au foarte multa pulpa si fibre care ajuta la digestie sunt merele, portocalele, lamaile, grapefruitul, mandarinele si guava. Pepenele verde este eficient pentru eliminarea toxinelor din organism si indepartarea excesului de apa. Mananca pepene verde ori de cate ori te simti balonata sau dupa ce consumi alimente sarate.

Citeste si:  Cum maschezi cearcanele

Legume

Majoritatea legumelor contin o oarecare forma de fibre naturale. Atunci cand fibrele solubile sunt digerate se formeaza un gel in tractul digestiv. Acest gel te ajuta sa te simti plina mai mult timp si are nevoie de energie pentru a fi digerat. Legumele bogate in fibre solubile includ morcovii, broccoli, rosiile si telina.
Fibrele insolubile ofera si ele beneficii organismului mutandu-se rapid in tractul digestiv, adunand toxinele. Pentru acele persoane care sufera de constipatie sau de balonari, aceste alimente ajuta la ameliorarea acelor simptome si la arderea excesului de calorii. Legumele cu fibre insolubile includ spanacul, leguminoasele, fasolea verde si varza. Tine minte ca unele dintre aceste alimente cu fibre pot cauza gaze, dar poti sa eviti acest lucru, gatind legumele.

Citeste si:  FOREO UFO - Prima masca inteligenta din lume

Proteine

Numeroase surse de proteine necesita arderea a foarte multa energie. Majoritatea acestor alimente sunt pestele si crustaceele.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.