Alimente energizante

Micul-dejun chiar este cea mai importanta masa a zilei. Un mic-dejun sanatos iti ofera vitamine si minerale, te ajuta sa te concentrezi, dar, cel mai important, iti ofera energia de care ai nevoie pentru a functiona pe tot parcursul zilei. Totusi, daca nu esti obisnuita sa iei micul-dejun, este posibil sa nu stii exact ce anume sa mananci. Nu iti face griji. Optiuni delicioase sunt disponibile.
Proteine
Corpul tau proceseaza proteinele la o rata mai scazuta decat alti nutrienti, prin urmare, proteinele isi dau energie de durata. Se recomandat proteinele sarace in grasimi precum carne slaba sau oua fierte tari. Produsele lactate sarace in grasimi precum iaurt sau branza saraca in grasimi sunt de asemenea surse bune de proteine.
Carbohidrati
Carbohidratii sunt principala sursa de energie a organismului, asa ca este normal sa ii consumam daca ne dorim un mic-dejun energizant. Se recomanda cerealele integrale si painea, pentru ca dispun de fibre sanatoase.
Fructe si legume
Fructele si legumele sunt surse bune de vitamine si minerale, acordandu-i organismului nostru ceea ce are nevoie. Legumele poate ca nu par chiar alimente care sa fie consumate la micul-dejun, dar rosiile si sparanghelul au un gust minunat daca sunt incorporate in omleta.
Grasimi sanatoase
Corpul tau are nevoie de grasimi sanatoase care se gasesc in uleiuri precum uleiul de masline, si grasimi precum proteine, care dau senzatia de satietate.
Toate alimentele care contin proteine, carbohidrati si grasimi sanatoase sunt bune pentru satietate, dar si pentru a avea energie pe tot parcursul zilei.
Un astfel de mic-dejun ne ajuta si sa ne pastram silueta, sa slabim,si sa ne mentinem greutatea.
Oricat de ocupata ai fi, si oricat de grabita ai fi dimineata, fa-ti timp sa iei micul-dejun, adca vrei sa ai energie pe tot parcursul zilei si daca vrei sa nu te ingrasi sa nu simti foamea dupa cateva ore dupa ce ai ajuns la birou.

Citeste si:  Machiaj usor (video)

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.