Beneficii ridicare greutati

Este sanatos sa porti greutati la incheieturi sau glezne in timp ce mergi sau alergi?
Nu este sanatos sa porti greutati in timp ce mergi sau alergi.In acest mod iti pui tendoanele si ligamentele la risc prin suprasolicitari.
Antrenamentul cu greutati poate fi folositor pentru toate grupurile de muschi, dar nu mai mult de doua ori pe zi(insemnand 2 zile pe saptamana penru maini, 2 zile pe saptamana pentru picioare, etc.).Asa iti poti programa intreaga saptamana.Fii atenta sa faci, pentru 20 minute, cardio- de la trei la cinci zile pe saptamana.Intr-o lume perfecta, asta inseamna de la trei la cinci zile de transpiratie pentru 20 minute, de fiecare data.
Acest lucru poate insemna diferite lucruri pentru fiecare.Cineva poate transpira doar mergand, in timp ce altul va trbui sa faca exercitii foarte intense pentru a transpira macar putin.Pentru cei care nu transpira, trebuie sa te concentrezi pe rapiditatea batailor inimii.
Care sunt beneficiile ridicarilor de greutati?
Ridicarea greutatilor promoveaza oase puternice, protejand impotriva osteoporozei si ajuta la echilibru, reducand riscul caderilor traumatice.

Citeste si:  Ponturi pentru o demachiere perfecta

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.