Calorii

Caloriile reprezinta energia pe care organismul nostru o ia din mancare, care sunt procesate si folosite ca un combustibil pentru organismul nostru – necazul vine atunci cand consumam mai multe calorii din mancare decat ardem prin activitatea noastra zilnica si exercitii, pe masura ce corpul nostru depoziteaza excesul de calorii sub forma de grasimi.
Pe langa exercitiile fizice, cel mai simplu mod de a slabi este de a reduce consumul zilnic de calori, mancand mai putine calorii. Poti sa faci asta in doua feluri- fie alegi mancarurile care contin mai putine calorii, sau mananci cantitati sau portii mai mici din aceleasi mancaruri pe care le consumai si inainte.
O regula simpla este ca 3 500 de calorii inseamna echivalentul a 1 kg, deci daca poti sa iti reduci consumul zilnic de calorii cu 500 de calorii pe zi, atunci ar trebui sa pierzi cam 1 kg pe saptamana. Pentru a-ti mentine o dieta sanatoasa, evita sa reduci caloriile fara a face si exercitii fizice. Gaseste o balanta intre ambele apropieri, din moment ce nu numai ca vei fi mai sanatoasa, dar iti vei ajuta metabolismul sa arda mai multe calorii.
Pentru a determina cat de multe calorii ar trebui sa reduci, ai nevoie sa determini de cate calorii are nevoie organismul tau pentru a supravietui pe parcursul intregii zilei.
Diferite tipuri de exercitii vor arde diferite cantitati de calorii, asa ca planuieste o rutina de exercitii zilnica pentru a-ti atinge telul, scopul propus.

Citeste si:  Partea inferioara a corpului acumuleaza mai multa grasime

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.