Controlul greutatii

Raspunsuri la intrebarile dvs

I : Pot lua cinci sau chiar mai multe gustari formate din fructe si legume fara a lua in greutate ?

R : Absolut. Institutul American de Cercetare a Cancerului (IACC) recomanda cel putin cinci portii de fructe si legume in fiecare zi pentru o protectie optima impotriva cancerului si pentru sanatatea intregului organism. Procedand astfel, te poti lipsi de mancarurile bogate in calorii si grasimi, fara a te simti infometata.

Aceste feluri de mancare bogate in nutrienti furnizeaza toate vitaminele si mineralele de care corpul tau are nevoie.

Insotite de o activitate fizica regulata, de portii de mancare corespunzatoare precum si de o dieta bazata pe plante, gustarile formate din fructe si legume formeaza o strategie foarte sanatoasa.

I : Cat de mult trebuie sa merg pentru a arde caloriile din alimentele consumate ?

R : Raspunsul depinde de cate kg ai, cat de repede mergi si ce fel de alimente alegi.

Citeste si:  3 puncte sensibile in executarea exercitiilor

De exemplu, fursecurile contin de cele mai multe ori intre 60 si 120 de calorii, in timp ce deserturile dulci contin intre 200-300 de calorii. Unele tipuri mai bogate de dulciuri pot chiar depasi aceasta cantitate. La 3 mile pe ora de mers moderat, o persoana care cantareste 90 de kg ar putea merge cam 15 minute pentru a arde caloriile din fiecare fursec, sau cel putin 40, 60 de minute pentru alte deserturi dulci. Deoarece un corp mai greu are nevoie de mai multa energie pentru a se misca decat unul mai usor, o persoana care cantareste 75 de kg ar trebui sa mearga aproximativ 20 de minute pentru fiecare fursec, sau 45 pana la 75 de minute pentru un desert obisnuit.

Citeste si:  Cura de detoxifiere

I : Este mai usor sa slabesti luand cinci sau sase ‘mini-mese' pe parcursul intregii zile ?

R : Unele carti si reviste despre diete sustin ca un stilul ‘mini-meselor' grabeste metabolismul si usureaza pierderea in greutate. Insa nici o evidenta clara nu sustine aceasta idee.

Pentru unele persoane, mancatul mai des ii ajuta sa-si controleze foamea care ar putea duce la abuzuri. Pentru altii, mini-mesele se transforma in ocazii de a inghiti ceva in graba, precum gustari bogate in grasimi, sau branzeturi. Experimenteaza pana cand gasesti o modalitate satisfacatoare de a manca, ce iti va da enegie pe parcursul intregii zile, te va ajuta sa eviti abuzurile si sa alegi mai usor mancarurile sanatoase.

I : Exista vreo dovada ca o dieta saraca in carbohidrati este cea mai potrivita pentru a slabi ?

R : Absolut nici una. Studiile arata destul de clar ca ceea ce ii ajuta pe oameni sa slabeasca este sa consume mai putine calorii decat ard. Dietele sarace in carbohidrati pot cauza o pierdere temporara de apa care reduce greutatea corpului, insa grasimea este cea care conteaza.

Citeste si:  Machiaj si coafura in 15 minute

Cel mai bun sfat pentru a slabi este sa-ti limitezi portiile din toate tipurile de alimente, sa le adaugi in locul celor bogate in grasimi si calorii pe cele cu un continut scazut de calorii, cum sunt fructele si legumele, si sa face exercitii in mod regulat. Dieta bazata pe plante recomandata de IACC indeplineste aceste criterii. Si trebuie sa ai un anumit stil de a manca si dupa ce ai slabit. Iti va imbunatati sanatatea si va reduce riscul de cancer sau alte boli cronice.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.