Cum tinem o dieta corect?

Toata lumea vorbeste despre diete si regimuri care de care mai sanatoase, mai bune si mai eficiente, dar nimeni nu spune care este cel mai recomandat pentru a scapa de kilogramele nedorite, fara a piede cele mai importante rezerve de minerale din organism.
Daca stam si consultam bine cartile de medicina, vom putea observa ca anumite alimente despre care stim ca au un rol important in sanatatea organismului nostru, sunt primele taiate de pe lista alimentelor recomandata intr-un regim de slabire.

Carbohidratii sunt cele mai importante resurse pentru organismul nostru. Fara acestia, nu avem suficienta energie, muschii se atrofiaza, ne scade capacitatea de a memora informatii noi si puterea de concentrare.
Cartofii,pastaile, mazarea, porumbul si spanacul sunt doar cateva dintre cele mai importante resurse de carbohidrati, de care nu ne putem lipsi.
Fructele sunt si ele foarte importante. Celebra cura de slabit pe baza de mere este buna, insa nu este suficienta pentru sanatatea organismului nostru. Mizeaza pe fructele de culoare verde, bogate in vitamina C si bine coapte: lime, mere verzi, pepene, etc.

Citeste si:  Aplicare si mentinere rimel (video)

O masa fara proteine este ca un tren fara locomotiva. Organismul are nevoie de proteine pentru a putea pune in miscare procesele locomotorii si cerebrale.
Nucile, alunele, fuctele uscate si semintele sunt cele mai bogate in proteine si este recomandat sa le consumam cel putin de doua ori pe saptamana.

Lichidele pe care le consumam joaca si ele un rol la fel de important in dietele de slabire. Cum putem scapa de calorii, daca noi consumam bauturi carbogazoase, shake-uri, ceaiuri pline de E-uri din comert si cafea peste limita normala?
Cand suntem la cura de slabire, singurul lichid pe care avem voie sa-l consumam este apa plata sau ceaiul verde, neindulcit.

Citeste si:  De ce apar cearcanele?

Dieta, dieta, dar cum stam la capitolul miscare, sport? Cea mai buna modalitate de a arde calorii atunci cand suntem la regim este alergatul. Indiferent ca alergi in aer liber sau ca alergi acasa, pe banda, trebuie sa faci acest lucru cel putin de doua ori pe saptamana, daca vrei sa ai rezultate notabile.

Citeste si:  Controlarea portiilor de mancare

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.