De ce nu slabesti

1. Nu faci suficiente exercitii fizice
Un lucru pe care multi oameni nu il inteleg despre exercitii fizice si slabire este acesta: trebuie sa muncesti mult daca vrei sa schimbi forma corpului tau. Asta inseamna un echilibru intre exercitiile cardio de intensitate medie- catre mare impreuna cu provocarea de a face exercitii puternice.
Exercitiile cardio
Pentru a slabi, vei avea nevoie de cel putin 5 exercitii cardio pe saptamana de dificultate medie catre mare pentru cel putin 30 de minute. Daca esti incepatoare, este bine sa incepi incet si sa iti maresti ritmul. Daca ai o conditie fizica buna si nu ai restrictii medicale, provoaca-te cu exercitii fizice mai grele pentru a arde mai multe calorii.
Antrenament dur
Pe langa exercitiile cardio, vei avea nevoie sa ridici si greutati pentru toate grupele de muschi.

Citeste si:  Cum sa lupti impotriva grasimii datorate stresului

2. Nu dormi suficient de mult

Lipsa de somn poate contribui la ingrasare, desi expertii inca nu stiu exact de ce.
Anumite studii au descoperit faptul ca daca nu dormi suficient de mult, metabolismul tau poate fi afectat, intrucat ti se face foame, chiar daca nu iti este.
Sa dormi suficient de mult este crucial daca incerci sa slabesti, nu numai pentru ca te afecteaza fizic, dar somnul face bine si din punct de vedere mental.

Citeste si:  Cum sa pierzi 3 kg in 3 zile

3. Esti prea stresata

Stresul si ingrasarea merg mana in mana. Desi poate ca nu esti constienta de asta, daca esti stresata iti poti creste producerea hormonului care cauzeaza cresterea apetitului, precum si depozitarea de grasimi in jurul abdomenului.
Acorda-ti cateva minute pe zi in care sa te relaxezi.

4. Mananci prea mult

Daca nu iti urmaresti consumul caloric zilnic, este posibil sa te ingrasi pentru ca mananci mai mult decat crezi. Controlul portiilor te ajuta sa nu consumi mai multe calorii decat poti arde in timpul unei zile.
Un alt lucru pe care trebuie sa il iei in considerare este metabolismul tau, care poate sa fie mai lent.

Citeste si:  Noi remedii anti-celulita

5. Nu esti consistenta cu exercitiile fizice si cu mancatul sanatos

Probabil ca nu esti consistenta cu programul tau. Trebuie sa fii realista si sa nu te minti pe tine insuti.

6. Mananci prea mult in weekend

Prea multe dulciuri in meniul tau, in special in weekend-uri, iti pot afecta telurile de slabire.
Pentru a slabi un kilogram intr-o saptamana, ai avea nevoie sa tai 500 de calorii din dieta ta si sa faci exercitii fizice 7 zile din 7. Daca urmezi aceasta dieta pentru 5 zile, si apoi mananci prea mult in weekend, degeaba ai facut efortul acesta.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.