Despre alimentele cu continut scazut de carbohidrati

Problema carbohidratilor Sute de alimente slabe in carbohidrtati din mancare ingreuneaza procesul de pierdere al greutatii. In magazinele alimentare, cei care tin dieta cauta aceste produse crezand ca le vor face greutatea sa dispara. Ele se afla la interval, si incearca sa motiveze pretentiile carbohidratilor din pachete. Adevarata rusine consta in faptul ca oamenii pot castiga ceva greutate mancand alimente slabe in carbohidrati.
De ce cred oamenii ca o dieta cu un continut mic de carbohidrati ii poate ajuta la piederea in greutate? Probabil pentru ca multe carti in domeniu asa afirma. Nici o dovada stiintifica nu atesta faptul ca , consumul alimentelor slabe in carbohidrati poate duce,in termen lung la o scadere a greutatii. Mai mult exista increderea ca aceasta metoda poate duce la agravarea starii sanatatii fiecaruia dintre noi. Chiar daca decizi sa incepi o dieta cu un continut mic de carbohidrati, punctul crucial al acestui proces este pastrarea echilibrului energiei. Este necesar sa arzi mai multe calorii decat consumi. In caz invers,corpul tau va incepe sa asimileze greutate.Secretul alimentelor cu un continut mic de carbohidratilor Daca esti curios sa incerci o dieta cu un continut mic de carbohidrati, ar trebui sa stii ca nu exista nici o defiitie legala a acestui termen. Companiile producatoare de mancare il folosesc cu discretie. Comapaniile producatoare de mancare – nu expertii in nutritie sau surse guvernamentale – au sugerat de asemenea termeni precum low-carb "net" sau "efectiv" pentru a promova o serie de produse noi. Multe din aceste produse folosesc inlocuitori ai zaharului si nu produsul pur obtinut in urma unui proces complicat. In ciuda faptului ca acesti inlocuitori sunt absorbiti mult mai greu in procesul digestiv,ei aduc si un numar mare de calorii chiar daca ajung mai greu in organismul nostru. Mai mult ,un consum excesiv de inlocuitori ai zaharului pot provoca efecte laxative.Mai putine calorii pentru un profil mai subtire Unii oameni au crescut fiind obisnuiti sa consume produse bogate in grane: produsele precum cerealele pot echivala cu patru felii de paine sau pastele fainoase care echivaleaza cu patru pana la opt felii de paine integrala. Daca esti una din aceste persoane, renuntarea la carbohidrati este o solutie potrivita pentru a scapa de kilogramele in plus. Dar orice scadere in greutate te va ajuta consumi mai putine si sa arzi mai multe calorii, nu iti va produce niste schimbari radicale la nivel corporal. Mai mult, unele din mancarurile interzise din timpul unei diete pot fii totusi mai sanatoase decat o dieta cu un continut mic de carbohidrati. Spre exemplu, pierderea in greutate este mai eficineta in cazul in care consumi 80 de calorii dintr-o punga de popcorn, struguri, mere, morcovi decat cea prin consumarea a 150 sau 250 de calorii in urma unei mese bogate in carbohidrati. Daca iti doresti sa pierzi din greutate, aminteste-ti ca succesul unei diete provine din consumarea minima a caloriilor nu a carbohidratilor. Exercitii facute in acest sens si mesele scurte doar cu scopul satisfacerii senzatiei de foame, te vor ajuta in timp sa ajungi la rezultatul dorit.

Citeste si:  Ajutor pentru femei impiedicate

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.