Dieta anticelulita

Daca vei sa combati pielea cu aspect de coaja de portocala, nu astepta. Fa un mic efort pentru a obtine rezultate de durata si a incepe vara fara probleme. Noi iti propunem o dieta de o saptamana cu care sa distrugi nesuferitele „pernute”.

Luni:
Mic-dejun: un iaurt mic degresat, doua linguri de cereale si o cafea cu indulcitor.
Gustare: o gulie
Pranz: 200 g peste la gratar si doua cepe gratinate
Gustare: doua felii de ananas
Cina: 200 g legume la gratar cu o lingurita de ulei si doi cartofi fierti cu iaurt
Marti:
Mic-dejun: un suc natural de grapefrut, doua felii de paine prajita cu o lingurita de dulceata si o cafea cu indulcitor
Gustare: o cupa de fructe de padure
Pranz: o salata mixta (salata verde, rosii, ceapa, cu doua cubulete de branza)
Gustare: doua felii de ananas
Cina: supa de ceapa si 50 g branza de vaci proaspata
Miercuri:
Mic-dejun: un iaurt natural mic degresat, doua felii de orez expandat cu doua lingurite de miere si o cafea cu zaharina.
Gustare: o cupa de fructe de capsuni
Pranz: o salata de fructe de mare, doua cepe gratinate si doua felii de paine integrala.
Gustare: un mar
Cina: peste la gratar, o salata verde si doua felii de paine integrala.
Joi:
Mic-dejun: o ceasca de ceai verde cu o lingurita de miere, 30g biscuiti dietetici si un fruct.
Gustare: un suc natural de grapefrut
Pranz: o salata mixta cu 50 g ton in suc propriu si creveti fierti si doua felii de paine integrala.
Gustare: doua felii de ananas
Cina: peste la gratar, o farfurie de legume la gratar si doua felii de paine integrala.
Vineri:
Mic-dejun: un iaurt degresat cu cereale si o cafea cu indulcitor
Gustare: un suc natural de grapefrut
Pranz: o supa deasa de legume si doua felii de paine integrala
Gustare: o cupa de capsune
Cina: un peste la gratar cu garnitura de morcovi nature si doua felii de paine integrala.
Sambata:
Mic-dejun: o ceasca de ceai verde si 30 g biscuiti dietetici
Gustare: doua felii de ananas
Pranz: un piure de legume, o salata de ridichi si o felie de paine integrala.
Gustare: gulie
Cina: peste la cuptor, o salata verde, o felie de paine integrala si o cupa de fructe de padure.
Duminica:
Mic-dejun: un iaurt degresat cu un fruct
Gustare: o ceasca de ceai verde cu o felie de orez expandat
Pranz: un peste la gratar cu 50 g orez integral si o salata verde cu putin ulei de masline si otet.
Gustare: un fruct.
Cina: doua oua fierte tari, o salata de ridichi si doua felii de paine integrala.

Citeste si:  Noutati in manichiura pentru primavara

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.