Dieta – Modul de a detine greutatea ideala

(Institutul American de cercetare al cercetare al cancerului) Nu este o surpriza faptul ca exista multi oameni care au o greutate suplimentara,iar problema nu costa in faptul ca nu le pasa.Doar ca le lipseste impulsul de a incepe o dieta care li se pare destul de greu de indeplinit mai ales in cazul in care aceasta se dovedeste a fi un esec. Unii afirma ca mai bine incerci sa iti controlezi greutatea incepand cu lucrurile mai mici.In ceea ce priveste mancarea spre exemplu sa fii atenta ca numarul de calorii arse sa fie mai mare decat al celor consumate.
Metabolismul fiecaruia dintre noi difera din mai multe puncte de vedere, insa cel numarul de calorii al unei persoane cu probleme de greutate este de aproximativ 3.500. Asta inseamna ca in cazul in care reducem numarul caloriilor consumate cu 500 vom ajunge sa pierdem intr-o saptamana aproximativ 500 de grame. Chiar si renuntarea la 250 din numarul caloriilor poate duce la o pierdere de 250 de grame intr-o saptamana. Mult mai usor decat crezi,poti pierde din greutate incepand prin a modifica lucrurile in legatura cu masa ta, spre exemplu daca vei consuma un numar de 150 pana la 300 de calorii si vei arde apoi peste aceasta rata de la 100 la 200 de calorii. Cei care se ocupa de prevenirea cancerului in cadrul unei institutii de cercetare a acestei boli din America, pot reprezenta un ajutor de seama in calea catre obtinerea unei greutatii ideale. Spre exemplu,cea mai mare parte a americanilor sa cosume destule fructe si legume intr-o zi. Aceste mancaruri nu numai ca ajuta la prevenirea cancerului si al altor boli. Cele mai multe enumerate anterior nu contin decat jumatate din caloriile dintr-o portie normala de mancare.In loc sa mananci doua portii de cartofi sau paste mai bine manaca numai una si adauga in partea a doua o ratie de fructe sau legume precum vasolea verde care contine doar 140 de calorii. A manca sanatos nu inseamna a scapa de greutate,dar prea multa nu face bine organismului nostru si ne adauga prea multe calorii. Pregateste-ti manacrea de pui fara maioneza pentru a salva de la 140 la 200 de calorii. Institutul american de cercetare al cancerului admit ca sanatatea si greutatea nu constau numai i ceea ce mancam ci si in cat de mult mancam. Daca mananci si acum la fel de mult ca inainte, caloriile se vor aduna si vor crea surplusul de greutate.In loc sa mananci si al patrulea fel de mancare,spre exmplu desertul mai bine renunta la jumatate din el si vei scapa si de 40 de calorii. Treci peste momentele in care nu iti este foame si vei salva pana la 100 de calorii.Daca de obicei mananci trei felii de pizza,dar te saturi numai cu doua renunta la cea de-a treia si vei renunta in acelasi timp si la 150 de calorii. Te va ajuta de asemeni si bautura racoritoare. Te vor ajuta foarte mult in salvarea multor calorii in special cele de fructe. In urma unor cercetar s-a descoperit ca nu poti pierde din greutate daca nu faci miscare O plimabre de 30 de minute sau 20 de minute de alergare pe bicicleta ne ajuta sa elimini pana la 100 de calorii. Chiar si sesiuni de 10 minute de plimbare te ajuta zilnic. Nu este obligatoriu sa faci toate schimbarile sugerate anterior. Identifica doar cateva asupra carora sa iti focalizezi atentia. Incearca si diete pe termen indelungat care te vor ajuta nu numai sa pierzi din greutate dar sa o si pastrezi pe cea ideala.

Citeste si:  Aplicare autobronzant

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.