Dieta si lupta cu kilogramele

Toata lumea vrea sa arate bine, toata lumea vrea sa dea jos kilogramele nedorite sau din contra, sa mai puna pe ele pentru a ajunge la greutatea ideala. Lucrurile sunt destul de simple daca tinem cont de pasii pe care trebuie sa-i urmam: regimul, miscarea si gandurile pozitive ne vor face sa ne implinim visele si dorintele legate de fizicul nostru.
Metabolismul si felul in care organismul functioneaza este diferit de la persoana la persoana. Sunt oameni care slabesc mult mai usor, sunt oameni care iau foarte repede si foarte mult in greutate, sunt oameni care nu pot da jos nici macar un kilogram.. totul depinde de metabolismul fiecaruia.
Inainte de a incepe un regim alimentar, ar fi recomandat sa mergi la un medic nutritionist si sa-ti faci si cateva analize medicale care sa te ajute sa monitorizezi care este nivelul mineralelor din organism.
Asa ca raspunsul la intrebarea “Cum sa arat bine?” nu este “Trebuie sa slabesc foarte mult sau sa fac foamea.”
Pentru a accelera ritmul metabolismului si pentru a mai da jos cateva kilograme, trebuie sa mananci alimente care nu contin grasimi si care ajuta la arderea caloriilor.

Citeste si:  Ofera volum maxim parului tau

Iata care sunt cele mai recomandate alimente pentru un regim alimentar corect si eficient:

Morcovii contin caroten care accelereaza metabolismul si reduce grasimea din organism, precum si retentia fluidelor. Fa-ti o salata din morcov ras, varza alba si ulei de masline.
Vinetele contin vitamina A si E, proteine, carbohidrati, potasiu and beta-caroten, care actioneaza ca un diuretic si protejeaza stomacul. Contin foarte multe calorii si iti asigura senzatia de satietate.
Ridichiile stimuleaza procesul de detoxifiere, datorita continutului de vitamina c, beta-caroten si lecitina care este benefica pentru buna dispozitie.
Capsunile contin ingrediente anti-inflamatorii si anti-cancerigene. Datorita continutului bogat de antioxidanti, fibre si proteine sporesc pofta de mancare si asigura tranzitul intenstinal.
Piersicile contin potasiu, magneziu si fier. Sunt bune pentru procesul de digestie si pentru dereglarile si carentele de fier.

Citeste si:  Comparare produse dietetice

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.