Diete pentru adolescentii sub 18 ani

Obezitatea, odata numai o preocupare pentru adulti, devine o ingrijorare majora in randul copiilor si adolescentilor. Obiceiurile de alimentatie nesanatoase sunt transmise de la adulti la copii, si datorita acestui fapt, multi copii cu varsta sub 18 ani se lupta cu astfel de probleme de greutate. Copiii au nevoie sa vada obiceiuri sanatoase si sa fie invatati sa faca alegeri sanatoase in alimentatia lor.
Copiii cu varsta sub 18 ani nu ar trebui sa aiba restrictii de la mancare atunci cand le este foame, si nu ar trebui sa li se refuze nici un fel de aliment. Ceea ce ar trebui totusi sa se intample este sa consume portii mici.
Copiii au aceleasi nevoi nutritionale ca si adultii si au nevoie de asemenea de moderatie in dieta lor. Obiceiurile de alimentatie sanatoase ajuta corpul extrem de mult. Grasimile sanatoase se pot fasi in somon, nuci, ulei de masline si avocado. O dieta care include grasimi sanatoase este importanta pentru cresterea copilului si dezvoltarea sa. Grasimile care ar trebui sa fie totusi limitate sunt grasimile saturate care se pot gasi in produsele lactate si in carnea rosie. Copiilor ar trebui sa li se ofere si aceste alimente, insa in cantitati moderate. Copiii nu au nevoie sa manance produse lactate cu mai putina grasime.
Copiii au nevoie de carbohidrati, asa ca trebuie sa fie si eu inclusi indieta.
Multi nutritionisti sunt de acord ca adolescentii si copiii sub varsta de 18 ani nu ar trebui sa fie pusi la dieta, dar ar putea sa fie invatati sa manance sanatos. Totusi, obezitatea este o problema de sanatate majora si un copil are nevoie si de miscare fizica.

Citeste si:  Noutati in manichiura pentru primavara

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.