Energizeaza-ti corpul

In fiecare an, la inceputul primaverii, majoritatea dintre noi se simt obosite si nu au energia necesara pentru a se apuca de treaba, chiar daca este vorba de treburi simple.
Ai grija de dieta ta. Exista atat de multe fructe si legume disponibile asa ca vei gasi cu siguranta ceva de gustul tau. Asigura-te ca ai suficiente proteine in corp si incepe sa bei cel putin 2 litri de apa in fiecare zi pentru ca deshidratarea nu este buna pentru pielea ta, sau pentru energia ta.
Aranjeaza-ti programul in asa fel incat sa ai suficient timp pentru exercitii. Daca nu iti programezi timpul pentru exercitii, vei gasi foarte multe scuze sa treci peste ele. De asemenea, pastreaza un jurnal de exercitii si scrie daca te-ai simtit mai bine la sfarsitul acestora. Uneori poti gasi foarte multa motivatie in a te intoarce si a citi jurnalul.
Combina exercitiile cardio cu exercitii de rezistenta pentru a te asigura ca nu numai pierzi in greutate, dar ca iti si tonifici muschii. Incearca sa gasesti un exercitiu pentru fiecare zona cu probleme pentru a te putea concentra asupra unei zone specifice de muschi. Daca nu esti sigura ce fel de exercitii sunt bune pentru tine vorbeste cu un antrenor de la o sala de gimnastica pentru a-ti explica ce se faci si ce sa nu faci.
Convinvge o prietena sa mearga cu tine. Va fi mai placut.

Citeste si:  10 Nu-uri intr-o dieta

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.