Exercitii abdominale pentru persoane supraponderale

Daca esti supraponderal, exercitiile de abdomen nu ar trebui sa te sperie. Exista anumite exercitii care sunt prea greu de executat sau in care persoanele mai plinute nu s-ar simti bine. Totusi, exercitiile abdominale stand jos sunt mai usor de facut decat acelea de pe podea. Pentru a scapa de grasimea din jurul taliei, ar trebui de asemenea sa faci si ceva exercitii de aerobic. Exercitiile tonifiaza musculatura, in timp ce activitatile precum mersul pe bicicleta, inotul si dansul sunt exercitii aerobice si ajuta la slabire.
Poti sa faci foarte usor exercitii stand pe un scaun. Acesta asigura sprijin pentru spate si nu restrictioneaza zona stomacului. Pune picioarele ferm pe podea. Lasa-te pe spate, astfel incat umerii tai sa atinga scaunul. Revin-o incet la pozitia initiala fara a-ti indeparta picioarele de pe podea. Foloseste o minge pentru a face aceleasi exercitii. Va fi mai provocator pentru ca poti sa te lasi si mai mult pe spate.
Foloseste un aparat de la sala pe care sa te asezi, astfel incat sa poti sa iti misti trunchiul rotindu-l dintr-o parte in alta. Poti sa faci acest lucru si stand pur si simplu intr-un scaun.
Fa ridicari de genunchi fie stand jos pe un scaun, fie pe o minge de fitness.

Citeste si:  Lucrarea abdomenului inferior

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.