Exercitii Pilates

Sfaturi:
1.Faceti aceste exercitii de trei ori pe saptamana.
2.Aveti nevoie de o saltea micuta asemanatoare celei de yoga sau orice alt tip de covoras micut.
3.Aceste exercitii se adreseaza muschilor abdominali, fesieri.

4.Miscarile va vor tonifia intreg corpul. Exercitiile Pilates cresc rezistenta oaselor si mobilitatea articulatiilor invatandu-te, in acelasi timp, cum sa-ti pastrezi echilibrul si controlul asupra propriului corp.

Incalzirea

In cazul gimnasticii Pilates, spre deosebire de antrenamentele obisnuite, incalzirea are ca scop pregatirea zonelor ce vor fi actionate – spate, abdomen, fesieri. Aceste miscari, facute lent, controlat, confera relaxare si concentrare. De asemenea, este foarte important ca "incalzirea" sa fie incheiata cu cateva miscari, posturi de stretching. Astfel, stand drept, cu picioarele departate, duceti bratul coroana deasupra capului si mentineti pozitia. Inspirati. Stati drept cu bratele intinse deasupra capului. Expirati aplecandu-va. Lasati bratele sa "atarne" liber cateva secunde.

Citeste si:  Greseli in ritualul de infrumusetare

Pentru exercitiile Pilates trebuie sa inveti sa respiri intr-un mod specific. loc sa inspiram dilatandu-ne pieptul si sa expiram umflandu-ne burta, trebuie sa ne concentram sa umplem cu aer partea de jos a plamanilor. Aceasta forma de respiratie profunda ne permite sa ne intindem si sa ne miscam fara sa restrictionam cantitatea de oxigen pe care o inspiram.

Citeste si:  Tratarea pielii uscate

Exercitii:

Culcata pe saltea, cu picioarele flexate, privirea inainte, se fac ridicari de trunchi si brate, minim 10 repetari/serie (trei-patru serii). Varianta: cu picioarele ridicate la 45 grade, se fac ridicari de trunchi si brate.

Asezata intr-o parte, sprijinit intr-o mana, iar picioarele se tin cu talpa flexata, usor ridicate de la podea. Se ridica piciorul de mai multe ori in functie de rezistenta fiecareia, apoi se schimba partea si se ridica din nou piciorul de deasupra.

Citeste si:  Solutii naturale impotriva punctelor negre

Se sta pe spate, palma dreapta pe abdomen, piciorul drept indoit pe genunchiul stang. Se apropie cotul opus piciorului. Se fac cat mai multe de exercitii pe o parte, apoi se schimba picioarele.
Culcat pe spate, picioarele se tin in unghi de 90 de grade, se ridica capul cu barbia in piept si coatele in exterior.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.