Exercitii simple pentru mentinerea elasticitatii pielii

Un corp frumos si sanatos se intretine atat prin dieta zilnica, cat si prin exercitiile care ne fac pielea mai frumoasa si o mentin tanara.

Liftingul facial natural este o metoda foarte simpla de a avea grija de tenul nostru si de a ne netezi ridurile fetei, mai ales pe cele de expresie.
El are rolul de a stimula circulatia sangelui, de a tonifia si elibera tensiunea musculara. Efectele liftingului facial natural se vad in timp si pot concura cu tratamentele cosmetice costisitoare.

Muschii fetei isi pierd din elasticitate daca nu sunt atrenati si apare efectul de muschi “lasati”. Exercitiile de lifting te ajuta sa obtii un ten relaxat si sa scapi de cearcane, treptat.

Citeste si:  Hawaii make-up (video)

Folosind o crema de fata hidratanta sau un ulei, incepe prin a-ti masa fata si gatul cu mainile, acoperind fiecare centimentru de piele.

Fruntea este cea care da cele mai multe riduri de expresie. Iata un exercitiu foarte bun cu care putem estompa aceste riduri, chiar la noi acasa: ridica sprancenele cat de mult poti si apoi coboara-le brusc. Repeta acest exercitiu de 5-6 ori si tine minte ca el este perfect pentru atenuarea ridurilor verticale de pe frunte.

Citeste si:  Dieta abdomenului plat

Obrajii trebuie si ei intretinuti din cand in cand cu exercitii faciale. Pentru asta trebuie sa plasezi degetele pe obraji si sa apesi in jos. Stai cu capul pe spate cand faci acest exercitiu si roteste-ti capul la stanga si la dreapta. Repeta acest exercitiu de 5-6 ori.

Pentru relaxarea fetei, zambeste si departeaza buzele cat poti de mult. Este foarte important sa-ti simti obrajii, barbia si buzele intinse la maxim.
Repeta acest exercitiu de 5 ori si mentine pozitia de cateva secunde.
Un alt exercitiu benefic pentru relaxarea faciala este urmatorul: umfla obrajii si muta aerul din obrazul stang in obrazul drept si invers, de cel putin 10 ori, apoi elimina usor aerul inhalat.

Citeste si:  Alimente pentru un abdomen de vis

Pentru relaxarea ochilor, stai relaxata, cu ochii inchisi si priveste in jos si in sus, repetand miscarea de 10-15 ori, fara sa deschizi ochii.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.