Exercitii workout pentru birou

Uneori petrecem mai mult timp la locul de munca decat petrecem acasa. Astfel, ne este din ce in ce mai greu sa ne ducem la o sala de fitness sau sa alergam in parc, pentru a ne mentine in forma.
In primul rand incepem prin a va da cateva sfaturi despre cum puteti reduce nivelul de oboseala la locul de munca:
– Pastraza o postura buna tinand spatele drept. Acest lucru poate ca nu este posibil intotdeauna, dar cel putin incearca sa faci asta.
– Misca-ti corpul in mod frecvent.
– In timpul pauzelor, intinde-ti corpul si relaxeaza-te.
Continuam prin a va prezenta cateva exercitii pe care le puteti face la locul de munca:
– Ia loc pe un scaun si stai cu spatele drept. Intinde-ti de asemenea bratele si ridica-te. Respira cam de 5 ori. Fa acest lucru la fiecare 40 de minute.
Pune-ti mana dreapta in spatele scaunului si pe cea stanga in solduri si rasuceste-te pentru a adauga putina presiune corpului. Fa acest lucru in ambele parti. Inspira atunci cand esti intr-o pozitie normala si expira atunci cand te intinzi.
Misca-te la marginea scaunului. Intinde-ti picioarele si tine-ti calcaiele in podea si degetele intinse.
Ridica-te in picioare langa o masa care este cat talia ta de inalta. Pune-ti amandoua mainile pe masa si deschide-ti picioarele pentru a-ti indrepta umerii.
Stand in aceasta pozitie rasuceste-ti soldurile in ambele sensuri. Vei elibera astfel tensiunea din tot corpul.
Acestea sunt principalele exercitii pe care poti sa le faci atunci cand esti la birou. Vei vedea ca te vei simti mult mai relaxata.

Citeste si:  Frumusete pe timp de iarna

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.