Exercitiile Pilates

Abdomen ferm, postura corecta, picioare de invidiat, dar si o buna flexibilitate si mobilitate. Acestea sunt o parte dintre beneficiile metodei de antrenament Pilates, devenita celebra printre vedetele de la Hollywood.
Miscare- Pilates este o metoda de antrenament orientata in primul rand spre modelarea corpului si echilibrarea posturii. Pilates inseamna atat exercitii pentru tonifiere si coordonare, cat si exercitii pentru mobilitate. Printre efectele pozitive ale metodei se numara: dobandirea echilibrului corpului, autocontrol, flexibilitate, o postura corecta si o conturare a formelor corpului.
Exerctiile Pilates sunt simple, folositoare tuturor muschilor, executate lent la inceput si apoi intr-un ritm mai rapid, favorabil arderii grasimilor. Unul dintre avantajele metodei Pilates este ca dupa o sedinta de antrenament nu te vei simti obosit, ci mult mai relaxat.
„Nivelul de intensitate al exercitiilor creste progresiv si aproape oricine poate practica Pilates, chiar daca are diverse probleme de sanatate. Nu recomand practicarea acasa, dupa DVD-uri sau in sali unde nu exista instructori certificati”, ne-a spus Cori Gramescu, instructor de Pilates. Pe langa imbunatatirea formei picioarelor , reducerea celulitei sau tonifierea muschilor, exercitiile Pilates corecteaza postura spatelui, de cele mai multe ori defectuoasa, imbunatateste circulatia in zona abdominala si diminueaza tensiunea asupra coloanei vertebale.

Citeste si:  Dieta lui Jennifer Lopez

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.