Gimnastica in doi

Atat tu cat si el aveti nevoie de exercitiu fizic pentru silueta si tonus. Un obiectiv usor de atins la voi acasa ori in timpul plimbarilor in parc. Iata un set de exercitii pe care le puteti face in echipa. Bonus: impartiti in mod egal si efortul si distractia.
Extensii ale partii superioare
Tu- Stand pe burta, cu bratele intinse in spate, paralele cu solul.
El- Stand pe vine, in spatele tau.
Impreuna: Tu tragi umerii inapoi, fara sa fortezi. El te trage de maini ajutandu-te sa inalti bustul.
Cat? Pastrati pozitia 20 de secunde, repetand exercitiul de 4 ori. Apoi, schimbati rolurile.
Un sfat in plus: cel care sta intins pe burta tine picioarele lipite de sol (coapse si gambe).
Beneficii pentru silueta. Spate drept musculatura gatului relaxata.
Extensii ale intregului spate
Tu- Picioarele intinse si decalate lateral, cu dreptul in fata, bustul aplecat paralel cu solul.
El- Picioarele usor departate si decalate, cu stangul in fata, genunchii indoiti, pieptul usor aplecat inainte.
Impreuna: Sprijinita de el, iti intinzi tot spatele pornind din talie, si bratele, tinandu-le in prelungirea trunchiului. El te ajtua sa iti intinzi spatele, tragandu-te usor de brate.
Cat? Pastrati postura 20 de secunde, apoi reluati exercitiul schimband pozitia picioarelor (tu- stangul in fata, el-dreptul in fata). Repetati de 3 ori. Apoi inversati rolurile.
Un sfat in plus: in timpul extensiei, persoana care lucreaza nu isi misca picioarele. Pastrati cambrarea naturala a coloanei vertebrale, fara sa aplecati exagerat bustul.
Beneficii pentru silueta: Musculatura spatelui se echilibreaza si capata un tonus mai bun.
Pentru brate si pectorali
Exercitiu de impingere
Tu- In picioare, cu talpile lipite de sol si bratele intinse.
El- In fata ta, in aceeasi pozitie.
Impreuna: Va sprijiniti palmele unele de altele. Indoiti bratele amandoi odata, aplecandu-va unul spre celalalt. Apoi le intindeti, indepartandu-va. Expirati in timp ce intindeti bratele.
Cat? Doua serii de cate 10 exercitii.
Un sfat in plus: In timpul exercitiul, picioarele sa ramana nemiscate.
Beneficii pentru silueta: Exercitiul fortifica musculatura bratelor si pectoralii.
Pentru abdomen
Spate in spate
Tu- In sezand , spatele drept, genunchii indoiti, talpile lipite de sol, barbia ridicata.
El- In aceeasi pozitie, spate in spate cu tine.
Impreuna: Va incrucisati bratele. Impingeti cat se poate spatele si ridicati picioarele, in acelasi moment, pastrand genunchii stransi.
Cat? Ramaneti in aceasta pozitie 10 secunde. Repetati de 10 ori.
Un sfat in plus: daca exercitiul vi se pare prea greu, impingeti bazinul mai in fata. Nu cambrati spatele! Si nu incercati sa ridicati picioarele prea sus.
Beneficii pentru silueta: Abdomen plat, cu musculatura ferma.

Citeste si:  Comprese anticearcan

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.