Importanta meselor regulate

Exista o vorba conform careia „micul-dejun trebuie luat ca un rege, pranzul ca un print si cina ca un sarantoc „. Se pare ca aceasta „zicala”este din ce in ce mai adevarata- exista o baza stiintifica solida in spatele acestei vorbe.
Atunci cand mancam, se pune in functiune sistemul digestiv. Ficatul este cel care munceste cel mai mult in acest proces si, prin urmare, trebuie sa mai si respire. Un ficat obosit va absorbi mai putine substante vitale de care are organismul nostru nevoie.
Prima masa din zi se ia dimineata, si are la dispozitie aproximativ 7 ore sa fie digerata, asa ca in timpul pranzului sistemul digestiv munceste deja la o rata mai scazuta pentru ca a muncit deja din greu. Pranzul va dura 8 ore pentru a fi digerat in mod corect si cina poate dura 10-12 ore pentru a fi digerata, asa ca dimineata corpul tau poate digera inca mancarea de la masa de seara.
Mai mult decat atat, o cina este mai posibil sa se depuna pe tine, intrucat nu vei arde caloriile in mod eficient. Anumiti experti in materie de fitness recomanda seara ca fiind cel mai bun moment al zilei pentru a face exercitii. Daca intentionezi sa faci din asta o rutina, ar avea sens sa iti mananci portia de mic-dejun seara.
Pentru multe persoane poate fi destul de dificil sa manance la prima ora a diminetii, insa, este cel mai sanatos si cel mai bien pentru silueta noastra. Cu timpul ne vom obisnui si organismul nostru ne va cere singur de mancare dimineata. Micul-dejun va deveni rutina si ne vom simti mult mai bine.

Citeste si:  Solduri mari

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.