Mananca mai inteligent

Un obicei este actul de a face o actiune la nesfarsit, de obicei chiar faa a mai gandi. Diferiti nutritionisti afirma ca exista cateva moduri simple in care poti sa te obisnuiesti sa mananci mai sanatos.
1. Fa inlocuiri simple
O tinta evidenta : produsele lactate
Multi oameni gandesc incorect, ca laptele care are 2% grasime este mai sanatos decat cel integral. De fapt, o ceasca de lapte cu 2% grasime are 130 de calorii si 5 grame de grasime, in comparatie cu 150 de calorii si 8 grame de grasime din laptele integral. Laptele integral are 5 grame de grasimi saturate care fac rau inimii, in timp ce laptele cu 2 % grasime are 3 grame de grasimi saturate.
Cea mai buna solutie, din punct de vedere nutritional, este laptele degresat, insa unora nu le place gustul.
2. Mergi pe fifty-fifty
Carnea de vitel este o optine usoara pentru o cina copioasa, dar poate sa fie si foarte ridicata in grasimi saturate. Curcanul este o alternativa evident mai slaba in grasimi, dar se usuca atunci cand este gatit.
3. Mananca ceea ce e de sezon
Fructele si legumele de sezon sunt cele mai bune.
4. Concentreaza-te asupra verdeturilor potrivite.

Citeste si:  Manichiuri de durata

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.