Mancati inteligent

Pentru a va simti bine, a arata bine si a fi sanatoasa, trebuie sa acordati mai multa atentie la ceea ce mancati. Asta nu inseamna sa va lipsiti de mancarea preferata ! Numai fiti constienta de ceea ce mancati, cat mancati si deasemenea de ce mancati si veti face astfel un pas semnificativ pentru a arata si a va simti minunat.

Sunteti multumita de cum aratati si de greutatea dvs ?

Atunci nu cititi mai departe. Daca simtiti nevoia sa faceti unele schimbari in viata dvs, ganditi-va mai intai daca schimbandu-va meniul si obisnuitele exercitii va va face sa va simtiti mai bine. Stiu ca am tinut regim si am facut exercitii mult timp, ajungand chiar la greutatea ideala, pentru ca apoi sa ma simt total dezamagita deoarece nu simteam nici o diferenta ! In curand am revenit la vechile obiceiuri si tot asa ciclul se reia. De cand am inceput sa ma gandesc la ce e bine pentru mine si la ce ma face fericita, am descoperit ca obiceiurile mele in ceea ce priveste mancarea s-au schimbat. Recurgeti cumva la chips-uri cand va simtiti putin dezamagita sau chiar plictisita ? Eu sigur fac asta ! Am incercat sa inlocuiesc aceste obiceiuri cu altele care sa-mi distraga atentia pentru o perioada, cum ar fi plimbatul prin gradina sau cititul unei carti bune, ca sa constat mai tarziu ca nu mai mananc atat de mult.

Citeste si:  Ingrijirea mainilor pe timp de iarna

Am incercat tot felul de diete dar nici una nu a dat rezultate in cazul meu. Pierdeam putin din greutate, apoi puneam si mai mult la loc. Sincera sa fiu, nu am avut niciodata probleme serioase cu greutatea, dar nimanui nu-i place cand hainele devin prea stramte si trebuie sa te decizi daca sa alegi un numar mai mare sau sa mai slabesti. De indata ce incepi dieta, te simti lipsita de multa lucruri. Nu lucrez in domeniul medical, si nu sustin ca sunt in stare sa dau cuiva vreun sfat in acest domeniu, insa stiu ce functioneaza in cazul meu. Asa ca ascultati sfatul meu cu incredere si faceti ce e mai bine pentru dvs. Sunt sigura ca multi nu sunt de acord cu argumentarea mea, dar va asigur ca pentru mine a functionat.

Daca vreti sa slabiti, trebuie sa reduceti cantitatea de calorii. Asta nu inseamna sa schimbati complet meniul, ci numai sa mancati mai putin ( asta presupunand ca de obicei mancati destul de echilibrat ). Nimic mai simplu. Vestea buna este ca dupa ce ati pierdut kilogramele in plus, nu va trebui sa restrangeti meniul atata timp cat va mentineti greutatea. Cand tineti regim, reduceti caloriile pana cand slabiti 0,5 – 1 kg pe saptamana. Dupa ce pierdeti kilogramele dorite, adaugati treptat cateva calorii pana cand greutatea se mentine. Cand va obisnuiti cu cantitatea de mancare ce-i permite corpului dvs sa-si mentina greutatea ideala, continuati sa mancati in acelasi fel si nu veti mai castiga kilograme in plus ! Va promit ! Daca se intampla insa sa va ingrasati la loc, este pentru ca ati lasat un anumit fel de mancare (chips-uri de exemplu) sa se strecoare la loc in viata dvs. Daca observati ca incepeti sa luati in greutate, lasati-o mai moale cu mancarea. Chiar functioneaza. Nu puteti castiga 10 kg peste noapte. Daca luati masurile necesare de indata ce observati unele modificari, nu veti mai castiga niciodata 10 kg. Daca inseamna asa mult pentru dvs, nu lasati sa se mai intample acest lucru.

Citeste si:  Trucuri si reguli pentru dieta (partea a II-a)

Majoritatea dietelor nu functioneaza pentru ca presupun ca dvs sa mancati diferit fata de restul familiei. Si ce se intampla atunci cand nu mai tineti regim ? Bineinteles ca incepeti sa mancati la fel ca inainte. Secretul este sa va schimbati actualul obicei de a manca pentru a va ajuta sa pierdeti kilograme sau sa va mentineti greutatea, si in acelasi timp sa mancati ce mananca si restul familiei. Nu va infometati. Infometarea este primul pas in a va sabota in planul de a slabi. Incearcati sa faceti aceste lucruri si nu renuntati !

Citeste si:  Produsele de machiaj ale lunii

– Folositi substituenti cu grasimi reduse oricand posibil.
– Beti multa apa ( inca mai lucrez la asta!).
– Luati o singura masa mai bogata pe zi, iar restul mai mici. Ma bucur de o masa de seara imbelsugata impreuna cu familia mea in fiecare zi.
– Limitati cofeina si dulciurile. Ele va stimuleaza apetitul.
– Limitati zaharul pe cat posibil. Are multe calorii,va da pofta de mancare si provoaca schimbari de dispozitie.
– Reduceti numarul de snacks-uri, dar bucurati-va din cand in cand de cele care va plac, chiar daca ingrasa (poate o data pe saptamana).
– Faceti exercitii in fiecare zi. Chiar daca asta inseamna sa margeti pana la cutia de scrisori sau sa va faceti de lucru prin curte.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.